Metamorfozy Logo: to niezwykłe, jak duży efekt dają lepiej dobrane okulary

Dobrze dobrane oprawki okularów są kluczowe dla budowy twojego wizerunku. Jak to zrobić? Mierzyć, mierzyć i jeszcze raz mierzyć - o zakupach online w tym przypadku zapomnij. Może się okazać, że oprawki, które podobają ci się na zdjęciu, nie będą pasować do twojego kształtu twarzy. Zupełnie inne, które znajdziesz i przymierzysz w salonie, mogą być prawdziwym strzałem w dziesiątkę. Dlatego warto jest zaufać doradcom w salonach optycznych i sprawdzić na własnym nosie wszystkie podsuwane przez nich propozycje.

Rośnie liczba mężczyzn zamawiających tzw. zerówki. Śmieszne? Nie, to bardzo dobrze. Okulary to strój twarzy, odpowiednio dobrane mogą poprawić wizerunek - dodać powagi, złagodzić lub wyostrzyć rysy, wyszczuplić twarz, podkreślić osobowość. Z pewnością są też dobrym gadżetem - jedynym, oprócz zegarka, dodatkiem rzucającym się w oczy (samochód niestety najczęściej trzeba zostawić w garażu). I wcale nie chodzi tu o markę. Wiele znanych firm rezygnuje z umieszczania dużych widocznych logotypów - jakość i dobry design widać na pierwszy rzut oka.

Pawłowi najbardziej pasowały oprawki Armani (cena: 890 zł). Przesuń suwak, by zobaczyć różnicę:

Po
PO
Przed
PRZED

[Fot. Jacek Marczewski / Agencja Gazeta; montaż: Jolanta Amerska]