Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Na wydarzeniu będzie można spotkać ulubione marki takie jak adidas, Converse, Fila, Nike, Levi's, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach odwiedzający będą mieli możliwość premierowo poznać nowe modele produktów i edycje limitowane, poznać efekty modowych kolaboracji, obserwować eksperymenty, pokazy mody i panele dyskusyjne z udziałem uznanych, międzynarodowych osobowości - Damy Vivienne Westwood oraz modelki i aktywistki Adwoa Aboah, uczestniczyć w warsztatach oraz spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina i wiele więcej. Poza imprezą w Arenie festiwal będzie odbywać się także w innych miejscach takich jak Festsaal Kreuzberg oraz nowej, interaktywnej przestrzeni przeznaczonej na pokazy mody.
W zeszłym roku Zalando po raz pierwszy otworzyło imprezę Bread & Butter dla odwiedzających, w jej program włączając modę i muzykę i otwierając nowy sezon stojący pod hasłem "Teraz". Po udanej debiutanckiej edycji, która przyciągnęła 20 000 gości i na której wystąpił A$AP Rocky, pojawiła się Gigi Hadid oraz można było zajrzeć do strefy rzeczywistości rozszerzonej stworzonej przez markę Marni, B&&B z imprezy poświęconej trendom przemienia się w "festiwal stylu i kultury". Impreza, której motto to modowa brawura, stanowi przestrzeń dla innowacji, odwagi w wyrażaniu swoich opinii oraz eksperymentów.
Innowacyjne podejście przejawiające się w otwarciu pokazów mody dla publiczności czy stworzeniu możliwości osobistego poznania marek stały się znakami rozpoznawczymi imprezy. Nie inaczej będzie na tegorocznej edycji, której przyświeca motto oddające ducha naszych czasów - "bold", czyli brawurowość. B&&B symbolizuje wyzwania i nieprzewidywalność, wszystko to, co autentyczne, innowacyjne, różnorodne, śmiałe. Brawura nie ma granic.
Na imprezie odwiedzający będą mogli poznać kolekcje na sezon jesień-zima 2017 ponad 40 modowych marek. Klub Arena Berlin podzielony zostanie na trzy strefy - modową, miejską i sportową - w której będzie można wziąć w udział w atrakcjach takich jak warsztaty, zajęcia sportowe czy pokazy rzeczystości rozszerzonej. Swoje modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&&B zaprezentują takie marki, jak adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi's, Puma, Reebok, Topshop, VANS, Wrangler i wiele innych.
W programie będą też pokazy mody takich marek jak adidas, HUGO, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando. Nowa strefa pokazów oznacza większą i bardziej innowacyjną przestrzeń, umożliwiającą doświadczenie wydarzenia z bliska. Wszystkie pokazy mody będą transmitowane na żywo na kanałach B&&B.
Aby możliwić odwiedzającym natychmiastowy zakup produktów, większość z nich będzie dostępna na www.zalando.pl. Na tegorocznej edycji Zalando wykorzysta nowatorską metodę zakupów z użyciem zbliżeniowych opasek RFID, za pomocą których każdy będzie mógł stworzyć własny profil użytkownika, w których treści będą zapisywane poprzez kontakt opasek z produktami. Kiedy treść zostanie dodana do konta, użytkownicy będą mieli do nich dostęp i będą mogli dokonać ich zakupu za pomocą smartfona.
Jednodniowe bilety w cenie 20 euro są dostępne od 8.06 na stronie breadandbutter.com/tickets. Ilość biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona - kto pierwszy, ten lepszy.