Bread & Butter by Zalando powraca!

Wydarzenie promujące Bread & Butter by Zalando 2017

Wydarzenie promujące Bread & Butter by Zalando 2017 (Fot. Isa Foltin)

Brawurowa edycja festiwalu stylu i kultury odbędzie się w dniach 1-3 września w berlińskim klubie Arena. W tym roku wydarzenie stoi pod znakiem modowej brawury i zachęca do niej wszystkich, przez trzy dni prezentując odważne rozwiązania ze świata mody, muzyki i gastronomii.

Na wydarzeniu będzie można spotkać ulubione marki takie jak adidas, Converse, Fila, Nike, Levi's, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach odwiedzający będą mieli możliwość premierowo poznać nowe modele produktów i edycje limitowane, poznać efekty modowych kolaboracji, obserwować eksperymenty, pokazy mody i panele dyskusyjne z udziałem uznanych, międzynarodowych osobowości - Damy Vivienne Westwood oraz modelki i aktywistki Adwoa Aboah, uczestniczyć w warsztatach oraz spróbować specjałów przygotowywanych przez najciekawsze lokale na gastronomicznej mapie Berlina i wiele więcej. Poza imprezą w Arenie festiwal będzie odbywać się także w innych miejscach takich jak Festsaal Kreuzberg oraz nowej, interaktywnej przestrzeni przeznaczonej na pokazy mody.

W zeszłym roku Zalando po raz pierwszy otworzyło imprezę Bread & Butter dla odwiedzających, w jej program włączając modę i muzykę i otwierając nowy sezon stojący pod hasłem "Teraz". Po udanej debiutanckiej edycji, która przyciągnęła 20 000 gości i na której wystąpił A$AP Rocky, pojawiła się Gigi Hadid oraz można było zajrzeć do strefy rzeczywistości rozszerzonej stworzonej przez markę Marni, B&&B z imprezy poświęconej trendom przemienia się w "festiwal stylu i kultury". Impreza, której motto to modowa brawura, stanowi przestrzeń dla innowacji, odwagi w wyrażaniu swoich opinii oraz eksperymentów.

Innowacyjne podejście przejawiające się w otwarciu pokazów mody dla publiczności czy stworzeniu możliwości osobistego poznania marek stały się znakami rozpoznawczymi imprezy. Nie inaczej będzie na tegorocznej edycji, której przyświeca motto oddające ducha naszych czasów - "bold", czyli brawurowość. B&&B symbolizuje wyzwania i nieprzewidywalność, wszystko to, co autentyczne, innowacyjne, różnorodne, śmiałe. Brawura nie ma granic.

Na imprezie odwiedzający będą mogli poznać kolekcje na sezon jesień-zima 2017 ponad 40 modowych marek. Klub Arena Berlin podzielony zostanie na trzy strefy - modową, miejską i sportową - w której będzie można wziąć w udział w atrakcjach takich jak warsztaty, zajęcia sportowe czy pokazy rzeczystości rozszerzonej. Swoje modele specjalne i gadżety dostępne wyłącznie na B&&B zaprezentują takie marki, jak adidas, Alpha Industries, Converse, Fila, Hilfiger Denim, Nike, Lee, Levi's, Puma, Reebok, Topshop, VANS, Wrangler i wiele innych.

W programie będą też pokazy mody takich marek jak adidas, HUGO, G-Star, Jil Sander Navy, The Kooples, Selected Femme/Homme, Topshop, Topman oraz Zalando. Nowa strefa pokazów oznacza większą i bardziej innowacyjną przestrzeń, umożliwiającą doświadczenie wydarzenia z bliska. Wszystkie pokazy mody będą transmitowane na żywo na kanałach B&&B.

Aby możliwić odwiedzającym natychmiastowy zakup produktów, większość z nich będzie dostępna na www.zalando.pl. Na tegorocznej edycji Zalando wykorzysta nowatorską metodę zakupów z użyciem zbliżeniowych opasek RFID, za pomocą których każdy będzie mógł stworzyć własny profil użytkownika, w których treści będą zapisywane poprzez kontakt opasek z produktami. Kiedy treść zostanie dodana do konta, użytkownicy będą mieli do nich dostęp i będą mogli dokonać ich zakupu za pomocą smartfona.

Jednodniowe bilety w cenie 20 euro są dostępne od 8.06 na stronie breadandbutter.com/tickets. Ilość biletów w specjalnej, niższej cenie jest ograniczona - kto pierwszy, ten lepszy.

Skomentuj:
Bread & Butter by Zalando powraca!
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy