Oto bohaterowie najnowszej kampanii T-Mobile "Firma bez limitów - masz to czarno na białym"

Od niedawna w mediach oraz na bilbordach możemy obserwować najnowszą kampanię reklamową T-Mobile. W spocie zamiast gwiazd wystąpili prawdziwi przedsiębiorcy, którzy budowali swój biznes w oparciu o usługi operatora. Czym zajmują się na co dzień? Przedstawiamy przedsiębiorców z najnowszej reklamy T-Mobile.

Na bilbordach w całej Polsce możemy zobaczyć Igora Konefała, który razem z bratem Marcinem otworzył pierwszy w Warszawie park trampolin Hangar 646. Raj dla miłośników rozrywki i akrobatyki powstał na terenie hangaru będącego częścią zlikwidowanego w 1971 roku lotniska Gocław, a obiekt od początku cieszył się tak dużą popularnością, że bracia szybko stworzyli kolejny Hangar, tym razem na Mokotowie. Dziś oba punkty na stałe wpisały się w życie Warszawy, a wiosną przyszłego roku na Targówku odwiedzimy nowy park trampolin pełen oryginalnych atrakcji. Aktualnie firma na Facebooku ma ok. 100 tys. fanów.

Na tablicach bilbordowych zobaczymy również Annę Radgowską prowadzącą wraz z bratem rodzinną firmę budowlaną JR-SANBUD. W ciągu 11 lat rodzeństwu udało się zdobyć szereg klientów i ugruntować pozycję firmy dzięki nowoczesnej technologii pozwalającej na budowę instalacji wodno-kanalizacyjnych metodą przewiertów sterowanych, która nie narusza nawierzchni drogowej. Teraz przyszedł czas na sukces - przedsiębiorstwo regularnie inwestuje w nowy sprzęt i maszyny budowlane, a Anna została twarzą kampanii operatora.

W spocie wystąpili także inni przedsiębiorcy. Myśląc nad kolejnym ręcznie wykonanym prezentem, Róża Lewicka zdecydowała się założyć Pocztę Balonową. Szybko okazało się, że oryginalną przesyłką zainteresowane są nie tylko osoby prywatne, lecz także firmy szykujące wysyłki kreatywne. W ten sposób pasja do wymyślania nieszablonowych podarunków stała się dla Róży sposobem na życie.

Pasja stała się źródłem inspiracji także dla biznesu Kingi Gałuszkiewicz, która z Danielem Gąszewskim i Oskarem Lisem założyła przedsiębiorstwo produkujące soki wyciskane na zimno Natura Cold Press. Na pomysł na biznes wpadł Oskar, Daniel to z kolei kierownik produkcji dbający o skład wszystkich soków i proces ich powstawania, natomiast Kinga Gałuszkiewicz odpowiada za kreatywną i strategiczną stronę przedsięwzięcia, a także za rozwój marki na rynku. Zależało im, by proponowane przez nich produkty oczyszczały, wzmacniały organizm i stanowiły zdrowy element codziennej diety dostępny w rozsądnej cenie. Udało się, od czasu powstania firmy w 2016 roku Natura Cold Press przyczyniła się do rozpowszechnienia mody na zdrowe produkty w całej Polsce.

Zdrowa żywność stała się podstawą działalności także dla firmy Alicji Jagodzińskiej, która z grupą znajomych zaczęła wypiekać naturalne słodkości ze składników najwyższej jakości. Historia Legal Cakes sięga 2014 roku, kiedy Alicja razem z przyjaciółmi, miłośnikami sportu i pasjonatami aktywnego trybu życia, zaproponowała klientom batony całkowicie pozbawione konserwantów. Swoje produkty początkowo sprzedawali na zaprzyjaźnionych siłowniach, pomysł spotkał się z tak entuzjastycznym przyjęciem, że obecnie Legal Cakes ma własny zakład produkcyjny, gdzie powstaje 2,5 tys. batonów dziennie rozsyłanych do ok. 500 punktów w całej w Polsce. Firma produkuje także ciasta najwyższej jakości, a kawiarnie Legal Cakes we Wrocławiu i w Warszawie cieszą się ogromną popularnością.

Produkt najwyższej jakości marzył się także Wiktorowi Borowskiemu, który ze swoim tatą Robertem otworzył palarnię kawy Coffee Republic. Aktualnie firma dostarcza ziarna kawy do kawiarni w całej Polsce i myśli już o podboju rynków zagranicznych. Wiktor i Robert dzielą się również swoją wiedzą w ramach kursów dla pasjonatów kawy, a filiżanki pełnej aromatycznego napoju możemy spróbować w ich lokalu w Warszawie, który prowadzą poza działalnością związaną z palarnią kawy.

Wśród przedsiębiorców obecnych w spocie T-Mobile zobaczymy także Paulę Ostalską, która w 2011 roku założyła w Milanówku szkołę tańca I Love Dance Studio oferującą nie tylko lekcje tańca, lecz także wykłady na temat zdrowia, żywienia i urody oraz warsztaty taneczne. Inicjatywa spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że już po dwóch latach trzeba było powiększyć powierzchnię studia. Dziś szkoła Pauli mieści się w dwóch placówkach, z czego jedna przeznaczona jest tylko dla kobiet, szczególnie tych dojrzałych, które nie najlepiej czują się w klubach fitness popularnych wśród młodych, wysportowanych klientów. Tradycją stały się także kobiece wyjazdy weekendowe, podczas których panie trenują i podejmują wyzwania, doskonale się przy tym bawiąc.

W reklamie mamy również przedsiębiorcę, który swoją działalność opiera na usługach. Marcin Ludwinek przez lata pracował jako menadżer w firmie handlowej. W końcu poczuł potrzebę wprowadzenia zmian w swoim życiu. Podjął decyzję o połączeniu zainteresowań z dotychczas zdobytym doświadczeniem, jako kierunek działalności obierając coaching i konsulting. Aby móc pracować z biznesmenami oraz klientami indywidualnymi jako coach, trener biznesowy i trener rozwoju osobistego, Marcin musiał poszerzyć swoją wiedzę i kompetencje, kończąc studia i kursy w tym zakresie. Wysiłek opłacił się, dziś firma Marcina - Neoprodukt - świadczy usługi coraz większej liczbie klientów.

Warunki czarno na białym

Kampania T-Mobile "Firma bez limitów - masz to czarno na białym", w której występują przedsiębiorcy, podkreśla istotną rolę przejrzystych zasad w prowadzeniu biznesu. Spot promuje również nielimitowane usługi, które są dla przedsiębiorców szczególnie ważne.