"Into the Mind" - najlepszy film narciarski 2013 r. w kinach

"Into the Mind" to na wpół mistyczna podróż po bezkresnej Alasce, egzotycznej Boliwii i Himalajach, która skłania do pytań o granicę ludzkich możliwości, odwagi i wolności. Film został uznany za najlepszy film narciarski 2013 roku. W Polsce będzie można go zobaczyć już 27 lutego na specjalnych pokazach w Multikinach. Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Logo".

Film Roku 2013, Najlepszy Montaż, Najlepsze Zdjęcia, Najlepszy Film Wysokogórski to tylko niektóre z nagród przyznanych tej produkcji na największym festiwalu filmów narciarskich International Freeski Film Festival.

Into the Mind to zapierający dech w piersiach spektakl w którym przełomowe techniki realizacji sprawiają, że granice pomiędzy fikcją i rzeczywistością zacierają się tworząc niezwykły kolaż przenikających się światów ludzi, zwierząt i żywiołów.

Zrealizowany z niezwykłym rozmachem wśród monumentalnych krajobrazów bezkresnej Alaski, egzotycznej Boliwii i majestatycznych Himalajów "Into the Mind" pokazuje śmiałków rzucających wyzwanie siłom przyrody dla których zjazd z niedostępnych szczytów górskich staje się podróżą w głąb ludzkiej duszy w poszukiwaniu pytań o granice naszych możliwości.

W "Into the Mind" będzie można zobaczyć czołówkę narciarskiego freeskiingu, m.in.: Callum Pettit, Rory Bushfield, Kye Petersen, Austin Ross i Johnny Collinson. Twórcami filmu są Sherpas Cinema, których pasjonaci narciarstwa z całego świata mogli poznać już z równie docenionego obrazu "All.I.Can".

Zorganizowane wspólnie przez 9th Plan, WoodPecker Motion Pictures i Multikino pokazy "Into the Mind" odbędą się w czwartek 27 lutego o godzinie 20.00 w 13 kinach sieci Multikino: Bydgoszcz, Gdańsk, Gdynia, Katowice, Kraków, Lublin, Łódź (Silver Screen), Poznań 51, Rybnik, Rzeszów, Szczecin, Warszawa Złote Tarasy (tu 2 pokazy: o 20.00 i 22.00) oraz Wrocław Arkady Wrocławskie.

fot. Sherpas Cinema

Bilety: 22 zł - bilet normalny, 18 zł - bilet ulgowy, 18 zł - bilet Facebook (z voucherem rabatowym z aplikacji voucherowej na Facebook'u Multikino Polska). Bilety normalne i ulgowe są do nabycia w kasie kina oraz online. Bilety z voucherem Facebook można nabyć tylko w kasie kina. Film trwa 82 minuty i będzie wyświetlony z polskimi napisami.

Patronem medialnym wydarzenia jest magazyn "Logo".

fot. Sherpas Cinemafot. Sherpas Cinema

Więcej o: