Lutowe "LOGO" już w kioskach! Co w numerze?

Marcin Dorociński bohaterem okładkowym lutowego 'LOGO'

Marcin Dorociński bohaterem okładkowym lutowego 'LOGO' (Fot. Redakcja)

Oksfordzki profesor Bent Flyvbjerg, ekspert w dziedzinie ryzyka związanego z organizacją megaprojektów, wziął pod lupę wszystkie letnie i zimowe igrzyska, od Rzymu w 1960 r. do Londynu w 2012 r., i skalkulował, że ostateczny budżet średnio jest wyższy od początkowego o 179 proc.

Wynik byłby znacznie wyższy, gdyby powtórzył te badania dziś, bo do zestawienia dołączyłoby rekordowo drogie Soczi (ponad 50 mld dol., 10 razy więcej niż zakładano). Jak wypadł Pjongczang? Gdy zamykamy lutowy numer, wiadomo już, że wydano dużo więcej niż zakładano, choć organizatorzy obiecali Koreańczykom trzymanie budżetu w ryzach. A jak będzie z oglądalnością? To główna niewiadoma - mimo usilnych starań organizatorów popularność imprezy spada z igrzysk na igrzyska. Ku naszemu zdziwieniu.

Rośnie tymczasem liczba osób świętujących walentynki (to ku jeszcze większemu naszemu zdziwieniu) - tego dnia nie będzie świętować zaledwie co trzeci z nas. Dlatego w tym numerze skupiamy się na tych dwóch wydarzeniach - igrzyskach w Korei i święcie zakochanych. A ponadto analizujemy, jak Instagram zmienił nasze nawyki żywieniowe; co wyrzucić z oprogramowania nowo zakupionego komputera (może wszystko?); surfujemy zimą po Bałtyku i rozmawiamy z seksuologiem o tym, z jakimi problemami w sypialni (i nie tylko) borykają się współcześni mężczyźni. Warto przeczytać i dać do przeczytania kolegom. Wywiad i cały lutowy numer "Logo".

ZOBACZ WIDEO

Skomentuj:
Lutowe "LOGO" już w kioskach! Co w numerze?
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy