"Bold Minds Speak" - nowa kampania Zalando

Red.
17.07.2017 15:48
A A A
Zalando z nową kampanią!

Zalando z nową kampanią! (Fot. mat. prasowe)

Jako zapowiedź kolejnej edycji Bread & Butter (B&&B) Zalando przygotowało serię filmików z bezkompromisowymi bohaterami w roli głównej zatytułowaną "Bold Minds Speak". Seria wpisuje się w motto tegorocznej edycji festiwalu stylu i kultury, czyli modowej brawury ("BOLD") i obejmuje kilka 45-sekundowych odcinków z udziałem inspirujących postaci z branży kreatywnej, takich jak między innymi Dama Vivienne Westwood, Jefferson Hack (współzałożyciel grupy Dazed Media) czy modelka i aktywistka Adwoa Aboah. Bread & Butter by Zalando odbędzie się w dn. 1-3 września w Berlinie. Bilety na jeden dzień wydarzenia w cenie 20 euro są dostępne na stronie breadandbutter.com/tickets.

Organizatorzy Bread & Butter by Zalando do występu w filmikach zaprosili bezkompromisowe postaci, których opinie wpisują się w ducha naszych czasów. Znaleźli się wśród nich Dama Vivienne Westwood (projektantka i aktywistka), Jefferson Hack (współzałożyciel grupy Dazed Media), Adwoa Aboah (modelka i aktywistka), Erika Bowes (fotografka i stylistka), MikeQ (DJ i CEO w Qween Beat Productions), Aitor Throup (artysta i dyrektor kreatywny G-Star RAW) oraz Fergus Purcell (artysta komercyjny). W krótkich klipach opowiadają oni o autoekspresji, własnym stylu, modzie i muzyce, brawurze i rzeczach, które zajmują ich na co dzień.

Czego możemy się spodziewać? Jefferson Hack podsumowuje: "Brawura z złym wydaniu to kicz, ale ta z wyczuciem ma szanse przejść do historii", a następnie dodaje: "Uwielbiam wizualną stronę muzyki i muzyczną stronę mody". Fergus Purcell stwierdza, że "moda przypomina muzykę, którą można nosić" i przywołuje postać Jezusa. MikeQ z kolei opowiada o tańcu zwanym "vogueing", społeczności skupionej wokół subkultury ballroom i swoim stosunku do Berlina. Erika Bowes bierze na tapetę stereotypy oraz pytanie, co znaczy być dwudziestoparoletnią kobietą w erze cyfryzacji, a także kwestię jedności wśród kobiet. Aitor Throup stwierdza, że chodzi o to, aby zabrać głos i zrobić to w sposób, który zainspiruje innych do działania: "Jeśli jako artysta, designer lub muzyk masz coś do powiedzenia, wówczas tworzysz ponadczasowe dzieło". Dama Vivienne Westwood, której bogata twórczość zostanie pokazana na archiwalnej wystawie podczas imprezy B&&B, dzieli się swoimi życiowymi doświadczeniami: "Sobą staniesz się, jeśli będziesz podążać za swoją niepohamowaną ciekawością". Adwoa Aboah z kolei zapewnia: "Nie istnieją tematy, których bym się bała. Nie ma tematów zbyt brawurowych dla Gurls Talk". Mowa tutaj o społeczności kobiet założonej w 2015 roku jako przestrzeni wymiany opinii na współczesne tematy dotyczące kobiet i dziewczyn. Odwiedzający B&&B będą mieli okazję posłuchać wypowiedzi Westwood i Aboah podczas serii występów Bread & Butter Talks.

Bread & Butter by Zalando to festiwal stylu i kultury, który odbędzie się w dn. 1-3 września w klubie Arena Berlin. Mottem tegorocznej edycji będzie BRAWURA, a odwiedzający będą mogli odkryć najnowsze propozycje ulubionych marek takich jak adidas, Converse, Fila, Nike, Levi's, Jil Sander Navy czy Topshop. Na kilku scenach zaprezentują one stworzone specjalnie na tę okazję modele, kolekcje limitowane, efekty modowej współpracy, eksperymenty i pokazy mody z opcją natychmiastowego zakupu. W programie znajdą się także występy i gastronomia z najciekawszych miejsc na kulinarnej mapie Berlina. 

Skomentuj:
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy