Marcowe "LOGO" już w kioskach. Co w numerze?

Sebastian Fabijański bohaterem okładkowym marcowego 'LOGO'

Sebastian Fabijański bohaterem okładkowym marcowego 'LOGO'

Szefowie Formuły 1 ogłosili, że zrezygnowali z obecności "grid girls" na torach, ponieważ nie pasują do nowego wizerunku imprezy. Podobna rzecz dzieje się na targach motoryzacyjnych, gdzie z roku na rok jest coraz mniej hostess promujących samochody.

Stoimy na progu pewnej rewolucji obyczajowej i, mam wrażenie, zamieniamy się rolami. Odwróćmy więc sytuację. Gdyby na, powiedzmy, targach kosmetycznych ustawić muskularnych modeli bez koszulek do promocji produktów, panie uznałyby, że to "postęp" i że "spotykają się tam silne kobiety, które znają swoją wartość". Gdyby w magazynie dla kobiet znalazł się przegląd gadżetów erotycznych - super, bo "kobiety wreszcie nie wstydzą się swoich potrzeb i potrafią o tym rozmawiać". W "Logo" obserwujemy te zmiany z umiarkowaną obawą, bo wierzymy, że zawsze będzie miejsce dla facetów, którzy ani nie muszą nadmiernie demonstrować swojej męskości, ani też się o nią obawiać.

Zdaniem seksuologa Andrzeja Gryżewskiego klasycznie pojmowaną męskość definiują zawsze dwa rodzaje aktywności: w sferze erotycznej i w sferze zawodowej. W erotycznej: nasz wysłannik udał się do klubu swingersów w Warszawie, by zobaczyć, "z czym to się je". W zawodowej: Matt Komorowski, 34-letni Polak dowodzący wielką korporacją, zdradza nam swój sposób na międzynarodowy sukces, a Alex Kłoś zagląda na ring bokserski, by zobaczyć, jak top-menedżerowie naparzają się po mordach, gdy już skończą pracę. Wspominamy też gry komputerowe, które wyrobiły w nas zdolności menedżerskie, nawet jeśli innym wydawało się, że tylko marnujemy z nimi czas.

ZOBACZ WIDEO

Zobacz także
  • Artur Boruc Artur Boruc: "Sodówka" każdemu odbija
  • Piotr Żyła Żyła: Szczerze? Skoczkowie mają nudne życie
  • - Andrzej niczego nie doceniał. W więzieniu bardzo się zmienił, już nie jest tym człowiekiem, którym był kiedyś "Słowikowa": Nie potrzebuję futer i Mercedesów, bo to wszystko już miałam
Skomentuj:
Marcowe "LOGO" już w kioskach. Co w numerze?
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy