#Pocociteciuchy - najnowsza kampania House

Najnowsza kolekcja SS18 oraz towarzysząca jej kampania pokazują, że poczucie humoru i dystans połączone z swobodą i radością to elementy, które wyróżniają House w modowym świecie. Działania marki, skierowane do młodych ludzi, którzy lubią wyglądać modnie i cenią inteligentny dowcip, podobnie jak w poprzednich realizacjach stawiają na chwytliwe hasło i mocny insight. Tym razem wszystkie światła zwrócone są, dosłownie i z przymrużeniem oka, na ubrania, bo to przecież wokół nich kręci się całe nasze życie.

Dla mężczyzn House przygotował swobodny sportowy look, ale w nowoczesnej, miejskiej odsłonie. Niezobowiązujące koszulki z zabawnymi nadrukami połączone z kolorowymi szortami to baza, na której modny chłopak zbuduje stylizację zarówno do miasta, na imprezę, jak i na wakacyjny festiwal. Ważnym elementem w męskiej szafie jest jeans, ale w odświeżonej, lekkiej wersji - koszule z przewiewnego denimu i wygodne szorty to podstawy wiosennych outfitów. Na uwagę zasługuje też linia Worldhood - trend inspirowany wolnością, podróżami, energią płynącą z najbardziej egzotycznych zakątków świata. Bluzy i t-shirty z orientalnymi grafikami to idealna propozycja dla wakacyjnych podróżników.

Kolekcji SS18 towarzyszy kampania komunikująca się przewrotnym hasłem #pocociteciuchy? W jej skład weszły zdjęcia i film oparte na idei ubrań jako najbliższych towarzyszy ludzkiej codzienności, elementów, które są obecne w życiu każdego człowieka. 45 sekundowy spot bazuje na zabawnym koncepcie, w którym narrator przechodzi do świata przedstawionego i prowadzi żartobliwy dialog z bohaterami filmu, przewrotnie komentując ich zmagania z codziennością, aby znaleźć odpowiedź na pytanie #pocociteciuchy. Za koncepcję kampanii oraz realizację spotu kampanijnego spotu House odpowiada duet Krzysztof Kosz i Kuba Bujas, na stałe związani z agencją LAF oraz operator Kamil Płocki.

Obok filmu, kampanię komunikuje 15 zdjęć autorstwa Bartka Wieczorka, fotografa roku Elle 2017. Każde zdjęcie jest inna wariacją - odpowiedzią na kampanijne pytanie i zawiera inne hasło zaczynające się od słowa *ŻEBY. Odpowiedzi, spójne zarówno z filmem, jak z wieloznacznym wyobrażeniem na zdjęciu, są świetną zabawą formą, żartobliwym potraktowaniem koncepcji, grą znaczeń i nowatorskim podejściem do mody, którą możemy się bawić i traktować niedosłownie.

Kampania SS18, podobnie jak poprzednie realizacje marki House, jest wielowymiarowa i uniwersalna. Jej dużym atutem jest połączenie digitalu i świata offline'owego poprzez współpracę z influencerami i konkurs dostępny na stronie housebrand.com. By wziąć udział w konkursie należy wgrać na stronę zdjęcie, które będzie kreatywną odpowiedzią na kampanijne hasło #pocociteciuchy? oraz dokończeniem zdania: żeby... (żeby zawsze bawić się modą).