Zespół The Chainsmokers w bomberkach

13.11.2017 10:09
The Chainsmokers

The Chainsmokers (Fot. Tommy Hilfiger)

Chłopaki z The Chainsmokers zostali ambasadorami męskiej kolekcji Tommy Hilfiger na jesień 2017.

Mają na koncie ponad 10 milionów sprzedanych singli. W tym roku zgarnęli nagrodę Grammy w kategorii Najlepsze Nagranie Muzyki Dance za utwór "Don't Let Me Down", w której wystąpiła Daya. A ich singiel "Closer" z udziałem Halsey stał się pierwszym muzycznym teledyskiem w historii YouTube z liczbą odsłon przekraczającą miliard.

Fot.: materiały prasowe
Z okazji współpracy z duetem The Chainsmokers zaprojektowano kurtkę typu bomber, która jest dostępna w regularnej sprzedaży.

HILFIGER W TRASIE

Co sprawiło, że marka nawiązała współpracę z muzykami?

Po pierwsze - Hilfiger ma ugruntowany związek ze światem muzyki. Już w latach 90. był jednym z pierwszych projektantów łączących modę i muzykę. Ubierał młodych artystów takich jak Aaliyah, Mark Ronson i Usher, sponsorował trasy Britney Spears i Lenny'ego Kravitza jak również zatrudniał w swoich kampaniach reklamowych Davida Bowiego. Marka była również sponsorem słynnej trasy "No Security" Rolling Stones w 1999 roku.

Po drugie - wizerunek muzyków pasuje do marki. Alex Pall i Andrew Drew Taggart wyróżniają się talentem, unikalnym brzmieniem i niewymuszonym luzem. "Podobnie jak Tommy Hilfiger, zawsze wierzyliśmy w celebrowanie indywidualności i łamanie konwencji" - mówią The Chainsmokers.

ZOBACZ WIDEO

Skomentuj:
Zespół The Chainsmokers w bomberkach
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy