Sushi w uchu

Po pokoleniu białych słuchawek (nazwa pochodzi od koloru tych do iPoda) nadchodzi czas na generację słuchawek zwariowanych. Japońskie Crazy Earphones rzeczywiście wyglądają niezwykle i od razu widać, że pochodzą z Kraju Kwitąncej Wiśni. Może w przyszłości producenci zainteresują się Polską i wypuszczą na rynek słuchawki z kabanosem lub ogórkiem kiszonym?

 

www.crunchgear.com

 

cena: od 22 dol.

 

 

Tekst: CJ

Zdjęcia: materiały prasowe (montaż)

 

 

Czytaj też na Logo24:

 
 

Rynek słuchawek bezprzewodowych rośnie jak na drożdżach. Obok modeli wykorzystujących fale radiowe pojawia się coraz więcej urządzeń, które przesyłają dźwięk cyfrowo przez Bluetooth. Do biegu, gotowi, słuch!

Niestety też prawdopodobnie najdroższe - 1350 dolarów. Ultimate Ears 18 Pro wyprodukowane przez Logitech można sobie kupić w jednym z dwunastu kolorów...

Płyty winylowe to zabawki didżejów i sentymentalnych kolekcjonerów. Taśmy magnetofonowe dawno się rozgmagnetyzowały. Dziś słuchamy muzyki zaklętej w cyfry.

Audiofilia

Audiofilom generalnie chodzi o obcowanie z pięknem dźwięków. Taki człowiek, słuchając muzyki na dobrym sprzęcie, czuje się mniej więcej tak, jak połowa świata czułaby się, obcując z Angeliną Jolie, a druga połowa z Bradem Pittem.

Co oznacza lepsze brzmienie w aucie? Bardziej selektywne? Przestrzenne? A może po prostu głośne? Sam musisz wiedzieć, co chcesz osiągnąć. My podpowiadamy, co da się zrobić.

Więcej o: