Si這wnia bez tajemnic: biceps na modlitewnik

Je郵i stawiasz pierwsze kroki na si這wni i us造szysz ?Id ma modlitewnik?, nie obawiaj si. To nie 瘸dna pokuta. W豉郾ie na nim tw鎩 biceps uro郾ie do imponuj帷ych rozmiar闚.

Razem z Micha貫m Pluskot, trenerem kulturystyki i fitness, prowadzimy ci przez labirynt przyrz康闚, kt鏎ych ilo嗆 na si這wni mo瞠 niewtajemniczonych przyt豉cza.

Naszym zadaniem nie jest opisanie szczeg馧owo wszystkich 獞icze i przyrz康闚, a jedynie przybli瞠nie podstawowych urz康ze i ruch闚, kt鏎e na nich wykonujesz.

Na modlitewniku b璠ziesz pracowa nad bicepsem, czyli mi窷niem dwug這wym ramienia. Znajduje si on w przedniej cz窷ci ramienia i w豉郾ie od pracy nad jego powi瘯szeniem wi瘯szo嗆 z nas rozpoczyna przygod z na si這wni.

鑿iczenie na modlitewniku rozpoczynamy od zaj璚ia miejsca na 豉weczce. Stopy stawiamy ca陰 powierzchni na pod這簑, a r璚e opieramy o przedni cz窷 przyrz康u. Pami皻aj, aby ca豉 powierzchnia ramion przylega豉 do oparcia. Wa積e, aby faza podczas kt鏎ej opuszczamy ci篹ar by豉 wykonywana wolniej ni faza jego podnoszenia. R璚e pracuj jedynie w stawie 這kciowym (st康 tak wa積e jest ustabilizowanie r彗).

Ci篹ar najlepiej dobra w porozumieniu z trenerem, ale je郵i decydujemy si na samodzielne 獞iczenie wskaz闚k niech b璠zie to, czy jeste鄉y w stanie prawid這wo wykona faz opuszczania i podnoszenia.

Zamiennik:

Dobrym zamiennikiem modlitewnika jest uginanie ramion w pozycji stoj帷ej z wykorzystaniem gumy (dobieramy je wed逝g tej samej zasady co na modlitewniku).Pami皻ajmy, 瞠 brzuch musi by napi皻y, a plecy wyprostowane.

Zapraszamy biceps na modlitewnik, si這wniaAlbert Zawada, AG

Wi璚ej o: