Męskie perfumy jak Orient Express

Ulubiony zapach utrwala niezapomniane chwile. Najnowsze propozycje zabierają nas w tajemniczą podróż do zmysłowego, dalekiego świata Orientu, przepełnionego aromatami skóry, kadzidła, drzew i przypraw.

1. AZZARO Chrome United

 

Cenisz męską przyjaźń? Co za pytanie! Męska przyjaźń to najważniejsza rzecz na świecie (no, może poza rodziną i pracą). Świeży, drzewny zapach zainspirowany tą wartością łączy ciepły pieprz syczuański z odświeżającą mieszanką kolendry i bergamotki. A więc tak pachnie męska przyjaźń...

 

Woda toaletowa, 30 ml/103 zł, 50 ml/185 zł, 100 ml/269 zł

 

2. TOM FORD Noir

 

Najbardziej osobisty zapach stworzony przez Toma Forda. Orientalny, zmysłowy, pełen pikantnych, rozgrzewających przypraw. Idealny na zimę i wczesną wiosnę. 

 

Woda toaletowa, 50 ml/308 zł, 100 ml/400 zł (w perfumeriach Douglas)

 

3. DAVIDOFF The Game Intense

 

Lubisz zwyciężać? Ten aromatyczny, skórzano-drzewny zapach spodoba się silnym mężczyznom, mającym wszystko pod kontrolą. Na kompozycję składają się wyrafinowany akord irysa, esencja z czarnej paczuli, egzotyczne drewno i skórzane akordy żywicy labdanum. Animuszu na wstępie dodaje zapach drinka Gin Fizz.

 

Woda toaletowa, 40 ml/179 zł, 60 ml/229 zł, 100 ml/299 zł

 

4. DSQUARED2 D2 Potion Royal Black

 

To nie jest zwykła woda - to królewski eliksir o uwodzicielskiej mocy z rozluźniającym olejkiem bergamotki, zmysłowym kadzidłem, romantyczną esencją różaną i absolutem ostrego tabasco. Sprawdzisz na sobie? 

 

Woda perfumowana, 100 ml/399 zł (w perfumeriach Douglas)

Męskie perfumy jak Orient Expressfot. Agata Jakubowska

5. BURBERRY Brit Rhythm for Him

 

Seksowny, elegancki zapach inspirowany czarną skórzaną kurtką - wyraża ducha buntu, szaleństwa, młodzieńczą wolność. Ta orientalna kompozycja z akordami owoców jałowca, bazylii i kardamonu przywodzi na myśl młodego pewnego siebie mężczyznę, który swoją ulubioną ramoneskę musiał zamienić na garnitur z Savile Row. 

 

Woda toaletowa, 30 ml/195 zł, 50 ml/245 zł, 90 ml/315 zł

 

6. MONT BLANC Legend Intense

 

Inspiracją do stworzenia tego zapachu były wartości, które czynią mężczyznę mężczyzną - uczciwość, pewność siebie, świadomość celu, odwaga i pasja. Ta elegancka wibrująca kompozycja sprawi, że konkurencja zwróci na ciebie uwagę. 

 

Woda toaletowa, 50 ml/239 zł, 100 ml/329 zł (w perfumeriach Douglas) 

 

7. LALIQUE Encre Noire Sport

 

Jeśli masz w sobie ducha sportu, zwycięstwa i wielkiej przygody, nie oprzesz się temu zapachowi. Świeża kompozycja to miks energetyzujących nut grejpfruta i bergamotki połączonej z mocnymi akordami drzewa kaszmirowego. 

 

Woda toaletowa, 100 ml/350 zł

Więcej o:
Komentarze (5)
Męskie perfumy jak Orient Express
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • cucurucu

    Oceniono 47 razy -37

    To jest zwykle badziewie dla typowego leminga - zapach, ktorego trwalosc to maks 2 godziny. I na pewno nie sa to perfumy a wody zapachowe czy toaletowe. Meskie perfumy cenowo zaczynaja sie od 600Pln/100ml a producent jest znany tylko nielicznym znawcom. Jestem jednym z nich.

  • zal.p.l

    Oceniono 7 razy 7

    Zastanawiające ze w dzisiejszych czasach mezczyzn traktuje sie jak psy. Czym pachnie twoj pies ? Rozumiem ze nawet w tej materii zaden mezcyzna nie moze sie wypowiadac albo opisac z meskiego punktu widzenia ? Modne jest tylko to co wybierze baba, taki wspoclzesny szowinizm podlany rasizmem. W nastepnym odcinku przeczytamy zapewne "jakie majtki ma miec twoj mezczyzna".

  • kurt_kurtowicz_cwajsztajn

    Oceniono 13 razy 7

    Produkuję szamba ekologiczne i też bym chciał, aby tak barwnie, ze swadą, zareklamowano moje produkty. Ile zapłacił Douglas? Płace tyle samo.

  • plusik36

    Oceniono 18 razy 12

    A co tu komentować? Chyba ceny wyrwane z sufitu. Nie oszukujmy się mężczyzna nie patrzy za bardzo na butelkę a zapach w wielu przypadkach jest zbliżony do tańszych a równie znanych marek. Już Old Space zorientował się że Elitarność kosztuje - ale producenta. Sklepy też są sprowadzane do ziemi. Sephora i Douglas z moich obserwacji na nadmiar klientów raczej nie narzekają. Wiele razy widziałem jak potencjalny klient może się czuć dowartościowany dwie sprzedawczynie na jedną potencjalna ofiarę. Inne sieciówki nie mają takich problemów. Tam kosmetyki znanych marek są w promocyjnych cenach i to takich gdzie w/w perfumerie nie mają szansy się zbliżyć dopóki nie przeanalizują swoich chęci zysku.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX