Męska gra: perfumy na wiosnę

Męska gra: perfumy na wiosnę

Męska gra: perfumy na wiosnę (fot.: Łukasz Falkowski, stylizacja: Kinga Pacyga)

Uwodzicielskie aromaty najnowszych zapachów Przyciągają zmysłowością, pobudzają świeżością, sprawiają, że wiosna staje się jeszcze fajniejsza.

1. LACOSTE L.12.12

Jeśli kochasz tenis, polubisz i ten zapach. Ta dynamiczna kompozycja pachnie bardzo elitarnie. Drzewno-kwiatową kompozycję otwierają aromatyczny rozmaryn, kardamon oraz grapefruit. Faktura flakonu nawiązuje do koszulki polo, a limonkowe logo marki przypomina piłeczkę tenisową.

Woda toaletowa, 30 ml/179 zł, 100 ml/299 zł (tenisowa limitowana edycja kolekcjonerska)

 

2. BOSS Bottled. Unlimited.

Jeśli dopadło cię wiosenne przesilenie, koniecznie sięgnij po zapach, który tuż po aplikacji pachnie miętą. Zaraz po niej pojawia się nuta soczystego ananasa - symbolu dążenia do sukcesu i życia na wysokim poziomie. Całość zamykają silne aromaty drzew. Ten zapach wyostrza zmysły!

Woda toaletowa, 50 ml/265 zł, 100 ml/345 zł (edycja limitowana)

fot.: Łukasz Falkowski, stylizacja: Kinga Pacygafot.: Łukasz Falkowski, stylizacja: Kinga Pacyga

3. LALIQUE Encre Noire Sport

Świeży, a jednocześnie ciepły i zmysłowy. Zapach dla zawodowego sportowca po godzinach. W nutach głowy eksplodują energetyzujący grejpfrut i bergamotka wzmocnione orzeźwiającym aromatem cyprysu i lawendy. Serce zapachu to wariacja dwóch typów wetiweru: ciepłego, skórzanego burbońskiego oraz dymnego z Haiti. Piżmo i drzewo kaszmirowe dodają elegancji.

Woda toaletowa, 50 ml/259 zł, 100 ml/350 zł

 

4. MERCEDES Mercedes-Benz Club

Gwiazda Mercedes-Benz. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków na świecie. Symbol luksusu. Najnowszy drzewno-owocowy zapach to kompozycja stworzona przez Oliviera Crespa - znanego perfumiarza. Tworzący ją artysta bazował na cytrusowym koktajlu, który wzbogacił wciągającymi akordami drzewnymi. 

Woda toaletowa, 50 ml/225 zł, 100 ml/299 zł (w perfumeriach Douglas)

 

5. GIVENCHY Gentleman Only Intense

Gentleman emanuje zmysłowością i tajemnicą, sprawia, że kobiety odwracają głowy, a inni mężczyźni marzą, by być takimi jak on. Takie cechy odzwierciedla ten wyrafinowany zapach, będący kontynuacją eleganckiej tradycji Gentlemana - legendarnego zapachu stworzonego przez Huberta de Givenchy w 1975 r. Ambrowy aromat opiera się na skórzano-drzewnych akordach z domieszką pieprznego akordu.

Woda toaletowa, 50 ml/289 zł, 100 ml/396 zł

 

6. CARTIER Pasha de Cartier Edition Noire

Marzy ci się bogactwo? Możesz mieć jego zapach. Ta nowoczesna reinterpretacja kultowych perfum Pasha należy do rodziny zapachów paprociowych z niebanalnymi akordami traw i cytrusów. Inspiracją dla flakonu z zakrętką w kształcie kopuły uwypuklonej za pomocą trzech pierścieni Cartier było wieczne pióro. Wielkość, waga i metalowe elementy dają wrażenie przepychu.

Woda toaletowa, 100 ml/409 zł

 

7. GUESS Night

Jeśli jesteś bywalcem nocnych klubów, ten zapach spełni twoje oczekiwania. Inspiracją do jego powstania była muzyka elektroniczna. Energetyczny aromat oparty jest na mieszance ostrej papryczki i orzeźwiających nut grejpfruta. Drzewne akcenty kompozycji pochodzą z esencji trawy wetiwer. 

Woda toaletowa: 30 ml/130 zł, 50 ml/160 zł, 100 ml/245 zł

ZOBACZ WIDEO

Zobacz także
  • Typujemy 11 najlepszych męskich perfum 2013 roku Typujemy 11 najlepszych męskich perfum 2013 roku
  • Wody kolońskie 7 uwodzicielskich wód toaletowych
  • Męskie perfumy jak Orient Express Męskie perfumy jak Orient Express
Komentarze (3)
Męska gra: perfumy na wiosnę
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • avatar

    czemublokujecie_mikonto

    Oceniono 9 razy 7

    Sorry, wasze reklamowe "artykuły" ani nie są recenzjami, ani nowościami, nie są też za grosz ciekawe. Lepiej sobie mozna porozmawiac z profesjonalnym sprzedawcą perfum. Nie twórzcie więcej takich gniotów bo są przykre. Wyrwane z opisów zapachów pojedyńcze frazy i tak ne przedstawią całości pomysłu stojącego za danym zapachem. Dorota, weź się lepiej za gotowanie-idź do szkoły, jak się czegokolwiek nauczysz to dopiero pisz. Nie przepisuj więcej z ulotek i materiałów reklamowych:P

  • avatar

    robznarnii

    Oceniono 2 razy 2

    Ad1. Nawiazanie do koszulek polo z 1927 roku to nie zadna 'faktura flakonu' a sama nazwa L1212 (L - Lacoste-1-kod meterialu-2-krotki rekawek-12-liczba probnych koszulek wykonanych przed premiera produktu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy