Pompki na poręczy - świetne ćwiczenie. Ale zobacz jak je robić, by nie zwichnąć barku

Kalisteniczny.pl
25.09.2015 09:43
Pompki na poręczy to kolejne świetne ćwiczenie, przy którym wykorzystujesz ciężar własnego ciała. Możesz dzięki nim wyrobić sobie rzeźbę, spędzając czas na świeżym powietrzu. Ale uwaga - większość z nas intuicyjnie wykonuje to ćwiczenie w taki sposób, że może sobie pogruchotać bark. Ten sam błąd powtarzamy chętnie przy klasycznych pompkach, gdy odpychamy się od ziemi. Jaki? Dowiecie się tego z filmu ekipy Kalisteniczny.pl.

Pamiętaj, żeby subskrybować kanał Kalisteniczny.pl.
Więcej treningów i porad znajdziesz na Kalisteniczny.pl

Więcej o pokazanych na filmie ćwiczeniach przeczytasz na KALISTECZNICZNY.PL Zobacz również Kalisteniczny plan treningowy na 100 pompek
Komentarze (4)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • avatar

    Gość: znaffca

    0

    Filmik z cyklu broscience. Jeśli nie chcecie "zwichnąć barku" to po prostu zepnijcie łopatki i opuśćcie obręcz barkową, łokcie tutaj nie mają żadnego znaczenia. A tekst o izolowaniu 1/3 mięśnia piersiowego też mnie rozłożył. Prawda jest taka, że nie każdy będzie czuł te same mięśnie w tych samych ćwiczeniach. Niektórzy samą ławką poziomą potrafią zbudować wielką klatę, inni zrobią to na poręczach, a jeszcze inni będą potrzebowali 2 lub nawet 3 ćwiczeń, żeby osiągnąć ten efekt 3D.

  • avatar

    Gość: niedyletant

    0

    izolacja 1/3 mięśnia piersiowego? ciekawe... a jedną głowę bicepsa tez idzie wyizolować?

  • Dariusz Pichalski

    Oceniono 11 razy -7

    Bardzo , bardzo merytorycznie Michał, tez bylem mylnie na początku przekonany ze dipy to na trica i klatę, dopóki na drugi dzień nie bylo zakwasów w bareczkach😏 pozdro. Http://facetwformie.pl

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy