Sportowcy w roli modeli. Kampanie znanych marek

13.09.2017 10:22
Lekki uśmiech proszę! Pół kroku do przodu. Lewy profil lepszy! Jeśli myślisz, że pozowanie do zdjęć to łatwizna, mylisz się. Obiektyw sprawia, że przestajemy być sobą. Popatrzcie jak sportowy poradzili sobie w roli modeli w modowych sesjach.
1 Vistula, Robert Lewandowski Collection Vistula, Robert Lewandowski Collection Fot. materiały prasowe

Vistula Robert Lewandowski Collection

Czy w ubraniach z autorskiej kolekcji pozuje się łatwiej? A może trudniej? Kiedy ma się świadomość, że w czymś, co podpisujesz własnym nazwiskiem musisz wyglądać dobrze i wiarygodnie. Kolekcja Robert Lewandowski Collection po-wstała w ramach współpracy marki Vistula z piłkarzem, który wcielił się w rolę projektanta i miał wpływ na dobór deseni, barw, tkanin i fasonów.

2 Grzegorz Krychowiak w kampanii marki Albert Riele/Apart Grzegorz Krychowiak w kampanii marki Albert Riele/Apart Fot: materiały prasowe

Grzegorz Krychowiak w kampanii marki Albert Riele/Apart

Trzymamy kciuki za sportową karierę Grzegorza Krychowiaka, ale jakby co, fach modela ma w małym palcu. Efekty sesji nie pozostawiają złudzeń - Krychowiak dobrze wie, który profil ma lepszy, jak się uśmiechnąć i ustawić, by dobrze wyglądać. A swoboda i nonszalancja z jaką nosi formalne elementy męskiej garderoby to coś, czego w żadnej agencji modeli nauczyć się nie da - z tym facet się rodzi.

3 Łukasz Kubot w kampanii firmy Recman Łukasz Kubot w kampanii firmy Recman Fot. materiały prasowe

Łukasz Kubot w kampanii firmy Recman

Tak wygląda mężczyzna sukcesu. Łukasz Kubot jako pierwszy Polak w historii triumfował w tym roku na Wimbledonie, po prawie pięciogodzinnym pojedynku debla. Świetnie tańczy również kankana. Tu w garniturze marki Recman, która od 2011 jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, a od 2016 Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego.

4 David Beckham w kampanii H&M David Beckham w kampanii H&M Fot. materiały prasowe

David Beckham dla H&M

Marka H&M przyzwyczaiła nas do kolaboracji z "największymi" w świecie mody, jak choćby Kenzo, Karl Lagerfeld, Isabel Marant, Lanvin, Versace, Marni. W 2012 szwecki gigant zdecydował się na współpracę z Beckhamem, choć żadnego wielkiego domu mody nie reprezentuje. Powstała kolekcja bielizny. Ale nie była to jednorazowa współpraca. W ostatnich latach regularnie pojawiają się linie sygnowane nazwiskiem Beckhama, jak choćby ostatnia Modern Essentials. Naszym zdaniem był to strzał w polskie gusta - oryginalnie, ale bez szaleństw, klasycznie, jakościowo i wygodnie.

5 Adrian Meronek w kampanii Bytom Adrian Meronek w kampanii Bytom Fot. materiały prasowe

Adrian Meronk w kampanii Bytom

Marka Bytom zaprosiła do kampanii kolekcji lato 2017 Adriana Meronka - najbardziej utytułowanego polskiego golfisty w historii. Jako amator, był klasyfikowany w pierwszej 10 rankingu WAGR (Światowy Ranking Golfistów-Amatorów), a także dotarł do półfinału British Amateur Championship. Jest pierwszym Polakiem, który wystąpił w prestiżowym Palmer Cup, czyli amatorskim odpowiedniku słynnego Pucharu Rydera. Na zawodowstwo przeszedł jesienią 2016 r., a jego debiut przypadł na jeden z turniejów European Tour - najważniejszego cyklu na Starym Kontynencie. Wcześniej, nasz kraj nie miał swojego reprezentanta na tak wysokim poziomie rozgrywek golfowych.

6 Vistula, Polska Reprezentacja Piłki Nożnej Vistula, Polska Reprezentacja Piłki Nożnej Fot. materiały prasowe

Vistula ubiera piłkarską reprezentacje Polski

W grupie raźniej! Zwłaszcza, kiedy pozujesz w perfekcyjnie wystylizowanych zestawach, z czymś takim jak poszetka w brustaszy.  Obecność kolegów z drużyny i naturalna interakcja, sprawiają , że pozy wydają się swobodniejsza, a miny i uśmiech bardziej prawdziwe. Choć, nie da się ukryć: obiektyw skutecznie usztywnił wielu zawodników.

Komentarze (1)
Sportowcy w roli modeli. Kampanie znanych marek
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • avatar

    Gość: ppl

    0

    On jest Meronk

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX