Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Męska pielęgnacja: program trzech kroków

1. Zacznij od skóry. Oczyszczanie
- Eisenberg Homme, peeling z drobinkami skały wulkanicznej, 75 ml/209 zł
- Guinot, peeling z kwasami owocowymi, złuszcza zrogowaciały naskórek i wygładza, 50 ml/102 zł
- Bielenda, peelingujący żel oczyszczający do codziennego stosowania, 150 ml/11 zł
Ogrzewanie, mróz, wiatr, mało słońca - wszystko to sprawia, że skóra staje się blada, szara, przesuszona. By znowu wyglądała zdrowo, pozbądź się starej warstwy. Najlepiej załatwić to podczas jednej wizyty u kosmetyczki, ale jeśli na myśl o pójściu do gabinetu dostajesz drgawek, zacznij stosować peeling.
![]() |
![]() |
![]() |
Dermika 100% for Men Krem 5... | men-u D-TOX Matująca masecz... | Nivea Sensitive Men Krem Hy... |
Porównaj ceny ? | Sprawdź ceny ? | Sprawdź ceny ? |

2. Nawilżanie
- Lirene Men, lekki odświeżający krem do twarzy, 50 ml/22 zł
- Dermika Men, silnie nawilżający krem, 50 ml/44 zł
- Platinum Men, krem ujędrniający, 50 ml/89 zł
- Nivea Men, nawilżający, odświeżający krem, 50 ml/35 zł
- Cetaphil DA Ultra, krem intensywnie nawilżający do skóry wrażliwej, 85 g /35 zł
Regularne nawilżanie to podstawa codziennej pielęgnacji. Kosmetyki dla mężczyzn są bardzo przyjemne w użyciu - natychmiast się wchłaniają, ładnie pachną, nie zostawiają tłustej lepiącej warstwy.

3. Odżywianie
Nie będzie to propozycja żadnej koszmarnej diety, a jedynie rekomendacja przyjemnego sposobu na oczyszczenie organizmu i dostarczenie mu zdrowego paliwa. Świat oszalał na punkcie życia na zielono. Jednym z elementów tego lifestyle?u są tzw. smooothie. Tej modzie warto ulec - zielone koktajle dobrze wpływają na seks, zdrowie, kondycję i powodują spadek zainteresowania używkami. Nawet się nie spodziewasz, jak prosto je przygotować i jak dobrze smakują.
Fot. shutterstock.com / materiały prasowe
Fot. shutterstock.com / materiały prasowe
Fot. shutterstock.com / materiały prasowe
materiały partnera
Oferty
- MODA
- ZDROWIE I URODA
- SEKS
- TECHNOLOGIA
- CZAS WOLNY
- POLECAMY
-
Kontakt
- Biuro reklamy Gazeta.pl
- Marta Zalewska – Dyrektor Sprzedaży Klientów Bezpośrednich
- biuroreklamy@agora.pl