Pogoda w Death Stranding. Prezentuje Tomasz Zubilewicz

Znany prezenter pogody Tomasz Zubilewicz wystąpił w tradycyjnej dla siebie roli, ale w dość nietypowym miejscu.

Nie ustają dyskusje na temat Death Stranding. Gra stworzona przez Hideo Kojimę to tytuł, który – jak często bywa w przypadku gier tego twórcy – zdobył mniej więcej tyle samo fanów (którzy uznali go za arcydzieło) co graczy zawiedzionych i narzekających na monotonię. Tak duża polaryzacja opinii oznacza jedno – warto samemu sprawdzić, o co w tym całym Death Stranding tak naprawdę chodzi.

Tych, którzy nadal się wahają nad zakupem wychodzi naprzeciw samo Sony, które do promocji swojego najnowszego ekskluzywnego tytułu (Death Stranding jest na razie dostępne tylko na PlayStation 4, chociaż pojawiły się informacje o możliwym porcie na pecety) postanowiło wykorzystać Tomasza Zubilewicza. Skąd taki pomysł? W Death Stranding nietypowe zjawiska pogodowe są kluczowym elementem rozgrywki, zatem zatrudnienie „pogodynka” to ciekawy i spójny zabieg.

To nie pierwszy raz, kiedy PlayStation zatrudnia do reklamy gier postacie z zupełnie innych środowisk, ale powszechnie rozpoznawalne i uważane już za ikoniczne. Dwa lata temu polski zwiastun Horizon Zero Dawn swoim komentarzem okrasiła Krystyna Czubówna.

Death Stranding trafiło do sprzedaży 8 listopada 2019 roku.

Więcej o: