Facebook ma nowe logo. Podoba się wam?

Amerykański gigant społecznościowy postanowił nieco odświeżyć swoje logo. I zgodnie z panującymi w tym segmencie trendami postawił na minimalizm.

Facebook poinformował o zmianach za pośrednictwem swojego oficjalnego bloga. Z wpisu dowiadujemy się, że zmiana wizualna jest efektem przekształceń i rozwoju całego przedsiębiorstwa - kilkanaście lat temu Facebook był jedynie serwisem społecznościowym, ale teraz jest właścicielem także innych popularnych aplikacji, w tym między innymi WhatsAppa oraz Instagrama. I to właśnie użytkownikom tych programów Facebook chce wysłać jasny komunikat.

Nowe logo FacebookaNowe logo Facebooka Facebook

Nowe logo ma być bowiem widocznie nie na górnej belce desktopowego ani mobilnego Facebooka - tu nadal użytkowników będzie widać charakterystyczna, niebieska litera "F". Utrzymany w bardzo minimalistycznym stylu napis znajdzie się bowiem w aplikacjach podległych Facebookowi, a jego kolor będzie zależny od miejsca występowania - w Instagramie "tęczowy", w WhatsAppie zielony i tak dalej.

Nowe logo Facebooka w InstagramieNowe logo Facebooka w Instagramie Facebook

Dzięki tej zmianie nikt nie powinien mieć wątpliwości, że korzysta z aplikacji należących do firmy Marka Zuckerberga. Facebookowi zależy też na tym, aby nie być postrzeganym jedynie przez pryzmat serwisu społecznościowego, ale całego przedsiębiorstwa, które ma w ofercie także inne produkty.

Więcej o: