Kultowe Aztreki powracają w jesienno-zimowej kolekcji Reebok Classic

Buty Reebok Aztrek

Buty Reebok Aztrek (fot. Reebok)

Reebok prezentuje nową odsłonę ikony lat 90. - Aztrek OG. Oryginalnie zaprojektowany w 1993 roku but biegowy to prawdziwy gamechanger swoich czasów. Dziś, wraca, aby inspirować kolejne pokolenia indywidualistów.

Model Reebok Aztrek stworzył znany projektant Christian Tresser. Młody i utalentowany artysta, w odróżnieniu od innych twórców lat 90., wykraczał poza wytyczone przez branże granice. Nietuzinkowe podejście i kreatywna wolność Tressera widoczne są w wyglądzie kultowych butów. Aztrek wyposażone zostały również w rewolucyjne rozwiązania dla biegaczy, z których znana jest marka Reebok.

Nowa odsłona łączy styl retro z autentycznym duchem lat 90. Zachowane zostały charakterystyczne elementy legendarnego modelu, technologia Hexalite, odpowiedzialna za pochłanianie wstrząsów oraz 3M, odblaskowe kropki w tylnej i przedniej części buta. Nie zmieniło się również wiele w wyglądzie Reebok Aztrek, nadal jest to biała cholewka z kontrastującym, czarnym logo. Całość uzupełniają siateczkowe wstawki oraz dynamiczne linie podeszwy środkowej oraz zewnętrznej. To wszystko sprawia, że Reebok Aztrek - kultowe buty dedykowane do biegów terenowych - mogą wytyczać własną drogę w historii designu.

Aztrek OG, z kolekcji Reebok Classic jesień-zima 2018, będą dostępne w sprzedaży od 19 lipca w sklepach Worldbox.

Więcej o Reebok

Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton w stanie Massachusetts, to czołowy
światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, odzieży i sprzętu sportowego fitness.

Ta globalna marka jest pionierem na rynku sportowym i posiada bogatą historię
w bieganiu, treningach i fitnessie. Reebok, poprzez rozwijanie produktów, technologii
oraz programów treningowych, pomaga konsumentom wykorzystać ich sportowy potencjał oraz prowadzić zdrowy tryb życia. Marka jest ze swoimi konsumentami
gdziekolwiek są i w jakikolwiek sposób dbają o formę – bez względu na to, czy
trenują bieganie, taniec, jogę czy aerobik. Reebok Classic wykorzystuje natomiast
dziedzictwo biznesowe marki i reprezentuje ją na rynku łączącym tematykę
sportowo-lifestyle’ową. Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa
w ramach różnych oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz
Sports LicensedDivision. Reebok posiada również ekskluzywną kolekcję
dedykowaną CrossFit i Reebok CrossFit Games oraz jest sponsorem tytularnym
Reebok Spartan Race. Zapewnia również sportowe ubrania na potrzeby treningów
LesMills

Zobacz także
  • Szybki rozwój i ogromny potencjał przewozów, które wykonuje Uber tłumaczy jego obłędną wycenę (66 mld dol). Uber jest firmą, której szalone tempo ekspansji wciąż pożera zyski.

Niezobowiązujące zajęcie dające niemały zarobek jest nie do pogardzenia w świecie, gdzie finansowy kryzys sprzed ośmiu lat do dziś odbija się czkawką. Uber doskonale wstrzelił się w swój czas. Nie mógł pojawić się wcześniej, bo nie było telefonów z dotykowymi ekranami. Dziś jego ekspansję (500 miast, 70 państw) napędzają rozmiłowani w smartfonach millenialsiAplikacja firmy przewozowej Uber Millenialsi - pokolenie pożyczania
  • Glacier Express przejeżdża przez słynny wiadukt Landwasser w kantonie Gryzonia, fot. Jia Li / shutterstock.com Najpiękniejsze trasy kolejowe świata [TOP 10]
  • Wilk z Wall Street Jak zmieniał się korporacyjny dress code?
Skomentuj:
Kultowe Aztreki powracają w jesienno-zimowej kolekcji Reebok Classic
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy