Tinder wprowadza tryb festiwalowy

Nawiązywanie nowych znajomości podczas festiwali muzycznych od tego roku będzie jeszcze prostsze. Niestety, nie dotyczy to tych organizowanych w Polsce.

O Tinderze napisano już sporo (a i my dołożyliśmy swoje 3 grosze). Aplikacja służąca do nawiązywania mniej lub bardziej przelotnych znajomości właśnie zyskała nową funkcjonalność, dzięki której wielu ludziom odpadnie dylemat „z kim by tu pojechać na festiwal muzyczny?”

Chodzi o funkcję „festival mode”, która jest dedykowana nawiązywaniu znajomości podczas konkretnych wydarzeń. Zainteresowani single (cóż, przynajmniej w teorii) będą mogli oznaczyć swój profil znaczkiem z logo konkretnego festiwalu, dzięki czemu już podczas przeglądania profili innych użytkowników łatwiej będzie o właściwą selekcję i nawiązanie relacji z ludźmi, którzy wybierają się na tę samą imprezę. W sumie ciekawa sprawa, że na nasze postrzeganie atrakcyjności drugiej osoby może pozytywnie wpłynąć fakt, że ma zamiar wziąć udział w tym samym festiwalu muzycznym.

Festival mode to efekt współpracy Tindera z AEG Worldwide i Live Nation. W tym roku opcja będzie dostępna jedynie dla uczestników wybranych festiwali w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii. Niewykluczone jednak, że w przyszłym roku zawita także do innych krajów. Oto lista wspomnianych wydarzeń:

  • EDC Las Vegas (USA, 17 maja)
  • Hangout Music Fest (USA, 17 maja)
  • All Points East (Wielka Brytania, 24 maja)
  • Governors Ball (USA, 31 maja)
  • Parklife (Wielka Brytania, 9 czerwca)
  • Bonnaroo (USA, 13 czerwca)
  • Firefly (USA, 21 czerwca)
  • British Summer Time (Wielka Brytania, 5 lipca)
  • Lovebox (Wielka Brytania, 12 lipca)
  • Faster Horses (USA, 19 lipca)
  • Hard Summer (USA, 3 sierpnia)
  • EDC Orlando (USA, 9 listopada)

Tinder doskonale wie, co robi. Podczas zeszłorocznej edycji festiwalu Bonnaroo, aktywność w aplikacji w okolicy, w której odbywały się koncerty wzrosła aż trzystukrotnie, podobnie jak w przypadku Hangout Fest.

To nie tajemnica, że Tinder jest bardzo użyteczny dla uczestników festiwali muzycznych na całym świecie. Widzimy to w naszych statystykach, więc postanowiliśmy stworzyć nowe doświadczenie i jeszcze bardziej ułatwić nawiązanie kontaktu z innymi uczestnikami imprez, i to jeszcze przed samymi wydarzeniami

– mówi Jenny Campbell, dyrektor marketingu Tindera.

Więcej o: