Tinder wprowadza tryb festiwalowy

Tinder wprowadza tryb festiwalowy

Tinder wprowadza tryb festiwalowy (Tinder)

Nawiązywanie nowych znajomości podczas festiwali muzycznych od tego roku będzie jeszcze prostsze. Niestety, nie dotyczy to tych organizowanych w Polsce.

O Tinderze napisano już sporo (a i my dołożyliśmy swoje 3 grosze). Aplikacja służąca do nawiązywania mniej lub bardziej przelotnych znajomości właśnie zyskała nową funkcjonalność, dzięki której wielu ludziom odpadnie dylemat „z kim by tu pojechać na festiwal muzyczny?”

Chodzi o funkcję „festival mode”, która jest dedykowana nawiązywaniu znajomości podczas konkretnych wydarzeń. Zainteresowani single (cóż, przynajmniej w teorii) będą mogli oznaczyć swój profil znaczkiem z logo konkretnego festiwalu, dzięki czemu już podczas przeglądania profili innych użytkowników łatwiej będzie o właściwą selekcję i nawiązanie relacji z ludźmi, którzy wybierają się na tę samą imprezę. W sumie ciekawa sprawa, że na nasze postrzeganie atrakcyjności drugiej osoby może pozytywnie wpłynąć fakt, że ma zamiar wziąć udział w tym samym festiwalu muzycznym.

Festival mode to efekt współpracy Tindera z AEG Worldwide i Live Nation. W tym roku opcja będzie dostępna jedynie dla uczestników wybranych festiwali w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Australii. Niewykluczone jednak, że w przyszłym roku zawita także do innych krajów. Oto lista wspomnianych wydarzeń:

  • EDC Las Vegas (USA, 17 maja)
  • Hangout Music Fest (USA, 17 maja)
  • All Points East (Wielka Brytania, 24 maja)
  • Governors Ball (USA, 31 maja)
  • Parklife (Wielka Brytania, 9 czerwca)
  • Bonnaroo (USA, 13 czerwca)
  • Firefly (USA, 21 czerwca)
  • British Summer Time (Wielka Brytania, 5 lipca)
  • Lovebox (Wielka Brytania, 12 lipca)
  • Faster Horses (USA, 19 lipca)
  • Hard Summer (USA, 3 sierpnia)
  • EDC Orlando (USA, 9 listopada)

Tinder doskonale wie, co robi. Podczas zeszłorocznej edycji festiwalu Bonnaroo, aktywność w aplikacji w okolicy, w której odbywały się koncerty wzrosła aż trzystukrotnie, podobnie jak w przypadku Hangout Fest.

To nie tajemnica, że Tinder jest bardzo użyteczny dla uczestników festiwali muzycznych na całym świecie. Widzimy to w naszych statystykach, więc postanowiliśmy stworzyć nowe doświadczenie i jeszcze bardziej ułatwić nawiązanie kontaktu z innymi uczestnikami imprez, i to jeszcze przed samymi wydarzeniami

– mówi Jenny Campbell, dyrektor marketingu Tindera.

ZOBACZ WIDEO

Zobacz także
  • Cupra Formentor Cupra Formentor to prawdziwy, hiszpański "toro bravo"
  • Laptop Lenovo ze składanym wyświetlaczem Oto pierwszy laptop ze składanym ekranem
  • Porsche Type 64 To może być najdroższe Porsche w historii

Polecamy