Swatch nawiązuje współpracę z A Bathing Ape - zobaczcie jej efekty!

W ramach współpracy obu marek do sprzedaży trafi sześć wyjątkowych zegarków. Pięć z nich jest inspirowanych miastami z całego świata, a szósty - całą planetą!

A Bathing Ape (często określana po prostu jako BAPE) to jedna z najbardziej znanych i cenionych marek streetwearowych na świecie. Produkty założonej w 1993 roku w Japonii marki są cenione na całym świecie – charakterystyczne bluzy nosili między innymi Kanye West i Pharrel Williams. Motywy stworzone przez BAPE będzie można teraz nosić również na nadgarstku – a to dzięki współpracy Japończyków ze Swatchem.

Swatch x A Bathing Ape

Owoce tej współpracy to sześć modeli zegarków, które zasiliły debiutującą w tym roku kolekcję Big Bold (pisaliśmy o niej TUTAJ). Jeśli chodzi o rozmiar, to nie będą się różnić od pozostałych jej przedstawicieli – każdy z zegarków posiada kopertę o średnicy 47 milimetrów. Wyróżnia je za to wygląd – na paskach i tarczach znajdują się charakterystyczne dla BAPE wzory i logo, a każdy z przedstawicieli kolekcji jest inspirowany innym miastem. Tymi miastami są Berno (nie mogło być inaczej ze względu na kraj pochodzenia Swatcha), Tokio (to samo, tylko dotyczy A Bathing Ape), Londyn, Nowy Jork i Paryż. Na tarczy szóstego zegarka umieszczono mapę całego świata.

Swatch Big Bold x A Bathing Ape ParisSwatch Big Bold x A Bathing Ape Paris materiały prasowe

Swatch Big Bold x A Bathing Ape LondonSwatch Big Bold x A Bathing Ape London materiały prasowe

Swatch Big Bold x A Bathing Ape TokyoSwatch Big Bold x A Bathing Ape Tokyo materiały prasowe

Swatch Big Bold x A Bathing Ape New YorkSwatch Big Bold x A Bathing Ape New York materiały prasowe

Swatch Big Bold x A Bathing Ape BernSwatch Big Bold x A Bathing Ape Bern materiały prasowe

Swatch Big Bold x A Bathing Ape The WorldSwatch Big Bold x A Bathing Ape The World materiały prasowe

„Miejska” linia zegarków jest limitowana – każdy z nich posiada unikalny numer. Czasomierze zostały wyprodukowane w 983 lub 1993 egzemplarzach, co odnosi się do lat, w których powstały współpracujące ze sobą firmy. Razem z szóstym modelem The World, cała kolekcja jest skierowana do indywidualistów, którzy cenią świat, różnorodność i czas.

Więcej o: