Wehikuł czasu Adidasa. Tę stronę trzeba zobaczyć!

Jeśli nie pamiętacie, jak wyglądała spora część stron internetowych jakieś 20 lat temu, to witryna poświęcona jednej z serii butów Adidasa skutecznie wam to przypomni.

Mało który instrument obecnie sprawdza się w marketingu tak dobrze, jak nostalgia. Ludziom o wiele łatwiej sięgnąć do portfela, gdy uznają, że zakup danego produktu pozwoli im skutecznie wrócić myślami do czasów dzieciństwa. Doskonale zdają sobie z tego sprawę zarówno twórcy filmów i seriali („Stranger things”), jak i producenci konsol (PlayStation Classic). Rzecz jasna to, co postrzegamy jako „retro”, jest zależne od wieku. Dla jednych będzie to meblościanka z lat sześćdziesiątych, dla innych wygląd stron internetowych w latach dziewięćdziesiątych.

I właśnie do drugiej z wymienionych grup Adidas kieruje swoją kampanię poświęconą butom z serii Yung. Jednym z jej elementów jest strona internetowa, która wygląda, jakby została stworzona przez totalnego amatora pod koniec ubiegłego tysiąclecia. Różnokolorowe napisy, clipartowe czcionki i animowane ozdobniki w postaci płomieni i połyskujących gwiazdek – to po prostu trzeba zobaczyć na własne oczy. Zrobicie to TUTAJ.

Retrostrona Adidasa poświęcona butom z serii YungRetrostrona Adidasa poświęcona butom z serii Yung Adidas

Na stronie można nie tylko obejrzeć buty i porównać je do swoich pierwowzorów sprzed lat. Adidas postanowił bowiem zadbać o rozrywkę odwiedzających. Na stronie znajdziemy inspirowaną Guitar Hero prostą grę muzyczną, w której musimy naciskać klawisze we właściwym momencie, a także – WOW – tapety na pulpit i telefon, oczywiście w odpowiednich rozdzielczościach.

Gra muzyczna na stronie AdidasaGra muzyczna na stronie Adidasa Adidas

Tapety na pulpit i telefon na stronie AdidasaTapety na pulpit i telefon na stronie Adidasa Adidas

I tylko szkoda, że po kliknięciu w „Buy now” jesteśmy przenoszeni do standardowego sklepu...

Więcej o: