Ciemny, cytrynowy i bezalkoholowy - to pierwszy taki radler!

Warka wprowadziła do sprzedaży zupełnie nowy produkt - radlera bez alkoholu warzonego na ciemnym piwie, czyli Warkę Radler Ciemne Cytrynowe 0.0%. Bezalkoholowe piwo promuje spot, w którym po raz kolejny pojawiają się Margaret, Maciej Maleńczuk i Rafał Maserak.

W segmencie bezalkoholowych radlerów można było znaleźć całkiem sporo różnych wariantów smakowych, jednak wszystkie z nich dzieliły jedną cechę – były piwami jasnymi. Ci, którzy preferują ciemne piwo, musieli jak dotąd obchodzić się smakiem. Teraz to się zmieniło, ponieważ do sprzedaży trafiła Warka Radler Ciemne Cytrynowe 0.0% – radler bez alkoholu warzony na ciemnym piwie. To propozycja kierowana dla tych, którzy preferują mniej słodkie produkty.

Warka Radler to wyjątkowy ciemny kolor oraz goryczkowy piwny i orzeźwiający smak Wszystko dzięki połączeniu ciemnego piwa oraz cytrynowej lemoniady. Mamy nadzieję, że ten unikalny na polskim rynku produkt zachęci zupełnie nowych konsumentów do spróbowania radlerów od Warki, a także do sięgania po nie poza sezonem letnim, który najbardziej kojarzy się z tą kategorią. Nowy radler to odpowiedź na wysokie wymagania konsumenta i idące za tym zmiany rynkowe.

– mówi Ewelina Kawnik, Drink Different Brands & Innovation Manager.

Nowa Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe - butelka i puszkaNowa Warka Radler 0,0% Ciemne Cytrynowe - butelka i puszka materiały prasowe

Podobnie jak w przypadku poprzednich radlerów od Warki, wariant ciemny jest reklamowany przez Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka, którzy z właściwym sobie humorem i dystansem witają nowy produkt i przedstawiają jego zalety.

Nowego Radlera od Warki będzie można spróbować także podczas letnich samplingów. W lipcu w Polskę ruszy czarny autobus, w którym będzie można przekonać się, że nowe bezalkoholowe piwo to gwarancja prawdziwego orzeźwienia.

Więcej o: