"Zobacz teraz, kup teraz" - Tommy Hilfiger prezentuje pokaz Tommynow Icons

TOMMY HILFIGER  PREZENTUJE W SZANGHAJU POKAZ TOMMYNOW ICONS NA SEZON JESIEŃ 2018 W TRYBIE 'SEE NOW, BUY NOW'

TOMMY HILFIGER PREZENTUJE W SZANGHAJU POKAZ TOMMYNOW ICONS NA SEZON JESIEŃ 2018 W TRYBIE 'SEE NOW, BUY NOW' (fot. materiały prasowe)

Pokaz TOMMYNOW ICONS przeniósł się w tym sezonie do Szanghaju wraz z globalnymi ambasadorami marki - Lewisem Hamiltonem, Hailey Baldwin, Winnie Harlow i Maggie Jiang.

Na pokazie zaprezentowano pierwszą kolekcję kapsułową "TommyXLewis" , kolekcję "TOMMY ICONS" oraz HILFIGER COLLECTION. Wszystkie kobiece i męskie sylwetki prezentowane na wybiegu były dostępne w systemie innowacyjnych kanałów sprzedaży natychmiastowej i można je było nabyć w czasie rzeczywistym w ponad 70 krajach świata.

Lewis Hamilton dla Tommy’ego Hilfigera

TOMMYNOW ICONS to światowa premiera pierwszej wspólnej kolekcji TommyXLewis zaprojektowanej przez kultowego amerykańskiego projektanta Tommy'ego Hilfigera we współpracy z czterokrotnym mistrzem świata Formuły 1 i globalnym ambasadorem męskiej linii TOMMY HILFIGER, Lewisem Hamiltonem. Zawierająca modele unisex kolekcja TommyXLewis dla mężczyzn, podkreśla sportowe korzenie marki, odświeżając kultowe amerykańskie fasony. Kolekcja wyróżnia się odważnymi kolorami, sportowymi akcentami, odwołaniem do klasyki oraz zróżnicowanymi formami, które przemawiają do pewnego siebie i nowoczesnego odbiorcy marki. Osobiste podejście Lewisa do każdego projektu wyraża się poprzez inspirację jego własnymi tatuażami, zamiłowaniem do luksusowej garderoby w miejskim stylu oraz szczęśliwą liczbą 44.

Hailey Baldwin twarzą damskiej kolekcji

Twarzami damskiej kolekcji TOMMY ICONS i jej globalnej kampanii zostały modelka Hailey Baldwin, modelka i aktywistka Winnie Harlow, oraz aktorka Maggie Jiang, które wystąpiły na wybiegu, aby zaprezentować kolekcję publiczności. Kolekcja kapsułowa celebruje najbardziej charakterystyczne fasony marki TOMMY HILFIGER, nadając nieprzeciętny charakter ponadczasowym klasykom.

Tommy i Snapchat

Aplikacja TOMMYNOW SNAP wykorzystuje technologię rozpoznawania obrazów 2D i 3D, która pozwala użytkownikom zrobić zdjęcie dowolnego przedmiotu w sklepie, na powierzchni reklamowej, na wybiegu (na żywo lub online) czy na ulicy i dokonać natychmiastowego zakupu przez stronę tommy.com. W tym sezonie aplikacja otwiera świat TOMMY HILFIGER na media społecznościowe, a użytkownicy TOMMYNOW SNAP mogą "udostępnić Snapchatowi" swoje ulubione jesienne stylizacje. W dniu 5 września w aplikacji została uruchomiona nowa sekcja dla VIP-ów, udostępniająca użytkownikom zdjęcia i filmy zza kulis pokazu TOMMYNOW ICONS, biografie modelek i modeli, materiały wybrane przez influencerów i wiele więcej.

ZOBACZ WIDEO

Zobacz także
  • Szybki rozwój i ogromny potencjał przewozów, które wykonuje Uber tłumaczy jego obłędną wycenę (66 mld dol). Uber jest firmą, której szalone tempo ekspansji wciąż pożera zyski.

Niezobowiązujące zajęcie dające niemały zarobek jest nie do pogardzenia w świecie, gdzie finansowy kryzys sprzed ośmiu lat do dziś odbija się czkawką. Uber doskonale wstrzelił się w swój czas. Nie mógł pojawić się wcześniej, bo nie było telefonów z dotykowymi ekranami. Dziś jego ekspansję (500 miast, 70 państw) napędzają rozmiłowani w smartfonach millenialsiAplikacja firmy przewozowej Uber Millenialsi - pokolenie pożyczania
  • Glacier Express przejeżdża przez słynny wiadukt Landwasser w kantonie Gryzonia, fot. Jia Li / shutterstock.com Najpiękniejsze trasy kolejowe świata [TOP 10]
  • Wilk z Wall Street Jak zmieniał się korporacyjny dress code?
Skomentuj:
"Zobacz teraz, kup teraz" - Tommy Hilfiger prezentuje pokaz Tommynow Icons
Zaloguj się lub komentuj jako gość

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Polecamy