"Na Tinderze wyglądałeś na wyższego". Walentynkowy humor w wykonaniu Stradivariusa

'Na Tinderze wyglądałeś na wyższego'. Walentynkowy humor w wykonaniu Stradivariusa

'Na Tinderze wyglądałeś na wyższego'. Walentynkowy humor w wykonaniu Stradivariusa (Stradivarius)

Z okazji tegorocznych Walentynek marka modowa Stradivarius postanowiła nawiązać współpracę z Tinderem, wypuszczając specjalną serię t-shirtów. Nie sposób jednak nie odnieść wrażenia, że niektóre z zabawnych sloganów na koszulkach nie u wszystkich wywołają wesoły uśmiech.

Jeśli jesteś facetem i korzystasz (lub korzystałeś) z Tindera to zapewne doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważnym atrybutem jest wzrost. Nie jest to rzecz jasna jakieś wielkie zaskoczenie – w „realu” wysoki facet również ma przewagę (nie tylko dosłowną) nad niskim, jednak w tej konkretnej aplikacji wzrost odgrywa ogromną rolę. Spora część kobiet na starcie informuje w opisie, że jeśli nie mierzysz co najmniej 180 centymetrów, to nie masz czego u nich szukać.

Z drugiej strony Tinder to wielka pozorów, bo tu – jak nigdzie indziej – liczy się pierwsze wrażenie. Zdjęcia, które zamieszczają w serwisie użytkownicy, nie zawsze znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości. Z tego stanu rzeczy postanowiła zażartować marka Stradivarius w swojej walentynkowej serii t-shirtów. Znajdziemy w niej między innymi koszulki z napisami „I’m your right swipe” i „Love me Tinder” a także „You looked taller on Tinder”.

I choć doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że ostatni z wymienionych sloganów ma być szyderą z tinderowego kłamstwa, które ma – nomen omen – krótkie nogi, to zastanawia mnie, dlaczego Stradivarius postanowił zażartować sobie wyłącznie z facetów, którzy w relacjach internetowych mijają się z prawdą na temat swojego wzrostu. Bo nie da się ukryć, że kobiety również niezwykle umiejętnie potrafią kreować swój internetowy wizerunek. Ciekaw jestem, czy gdyby Stradivarius posiadał również ofertę dla mężczyzn, to czy znalazłyby się w niej t-shirty z napisami „Na Tinderze wyglądałaś szczuplej” lub ”Na Tinderze miałaś większe piersi”.

W informacji prasowej czytamy, że jest to pierwsza współpraca Tindera z międzynarodową marką modową. Dowiadujemy się również, że

dzięki kampanii #UnforgettableMatch, każdy będzie miał powód do świętowania Walentynek. Niezależnie, czy na Tinderze odnalazłaś przygodę, przyjaźń, romantyczne uniesienia czy fascynujące doświadczenia jako singielka, marki chcą usłyszeć Twoją historię.

Jak wam się podoba współpraca Stradivariusa i Tindera?

ZOBACZ WIDEO

Zobacz także
  • Panasonic Croustina SD-ZP2000 Testujemy wypiekacze do chleba
  • Długopisy w sklepie z pamiątkami w Medinat Jumeirah w Dubaju Top 10 atrakcji: Dubaj (2019)
  • Południowy Tyrol Południowy Tyrol: gdzie sznycel spotyka spaghetti

Polecamy