Weź ze sklepu teraz, zapłać za 2 tygodnie. H&M wprowadza nowe zasady

Na razie w Holandii, ale jeśli rozwiązanie się sprawdzi, to niewykluczone, że zawita również do innych państw.

Odzieżowa marka Hennes & Mauritz, która na praktycznie całym świecie znana jest po prostu jako H&M, postanowiła wprowadzić nowe zasady dotyczące zakupów. Dotychczas towar można było zwrócić nawet 30 dni po zakupie, jednak wiązało się to z wypełnianiem formularzy, ponownymi wysyłkami i tego typu atrakcjami.

H&M zdecydował się na uproszczenie tego procesu i wprowadził nową politykę dotyczącą zakupów. Od października 2019 roku w wybranych holenderskich sklepach stacjonarnych tej sieci będzie można zrobić zakupy bez płacenia – klient będzie mógł zabrać wybrany przez siebie towar do domu, przymierzyć i dopiero wówczas podjąć decyzję, czy chce go zatrzymać i zapłacić, czy może oddać do sklepu. Aby móc skorzystać z tej opcji, koniecznie będzie zainstalowanie odpowiedniej aplikacji na smartfonie, rejestracja, a następnie zeskanowanie odpowiedniego kodu QR w kasie w sklepie.

 

Firma twierdzi, że nowe rozwiązanie ma na celu poprawę jakości obsługi klienta i jeśli okaże się sukcesem w Holandii, to trafi także do innych krajów – następna w kolejce jest Belgia, a za nią inne kraje europejskie. 

TUTAJ przeczytasz więcej o polityce zwrotów zakupów w popularnych sklepach.

Więcej o: