Louis Vuitton otwiera... restaurację!

Marka modowa kojarzona główne z torebkami (z których na szczęście coraz rzadziej wystaje głowa pieska chihuahua) postanowiła rozszerzyć swoją działalność w interesujący sposób. Już niebawem zostanie otwarta pierwsza restauracja opatrzona logiem Louis Vuitton.

Restauracja (i jednocześnie kawiarnia) będzie z naszej perspektywy dość trudno dostępna. Le Cafe V – bo tak ma się nazywać lokal – powstanie na najwyższym piętrze flagowego sklepu Louis Vuitton w Osace. Pierwotnie miał otworzyć się w Paryżu, ale z jakiegoś powodu doszło do zmiany planów.

Jak przystało na luksusową markę (na dodatek tę, która może się pochwalić pierwszym miejscem w rankingu najbardziej wartościowych na świecie), wnętrze jest gustowne i wykonane ze smakiem, choć „czuć pieniądz” – bar został pomalowany na złoto, a na podłogach położono marmurową posadzkę. Lokal zapewne nie będzie narzekał na brak klientów – tym bardziej, że sprawia wrażenie idealnej scenerii na instagramowe zdjęcie, a i pomysłów na hashtagi z pewnością nie zabraknie. Należy też wspomnieć, że szefem tamtejszej kuchni zostanie Yosuke Suga – Japończyk dał się poznać od dobrej strony prowadząc restaurację Sugalabo w Tokio, która w swoim czasie trafiła do pierwszej pięćdziesiątki najlepszych knajp w Azji (według serwisu TheWorlds50Best).

 

Otwierając swoją restaurację (ma to nastąpić w lutym 2020 roku) Louis Vuitton dołącza do wcale nie tak małego grona marek modowych, które zdecydowały się na podobny krok. Swój drugi już lokal tego typu otworzy Tiffany, i to nie w byle jakim miejscu, bo w londyńskim domie handlowym Harrod’s. Pierwszy znajduje się w Nowym Jorku, gdzie działa także restauracja Ralpha Laurena. Firma z koniem w logo ma także swój bar w Londynie, podobnie zresztą jak Burberry. Louis Vuitton zapowiada, że to nie koniec ofensywy na rynek gastronomiczny – jeśli pomysł z Osaką wypali, firma otworzy kolejne restauracje w innych miejscach na świecie.

Więcej o: