Akcja "Wyzwania Smaku Pepsi" zyskała w tym roku nową formułę. 4. edycja to znane wszystkim, proste zasady, ale również zmiany! Tego lata każdy uczestnik badania mógł wybrać ekipę, w ramach której wziął udział w zabawie. Po raz pierwszy do testu stanęli działkowcy, hipsterzy, kolarze, surferzy, a nawet dziennikarze!

KLASYCZNA FORMUŁA PEPSI W ZUPEŁNIE NOWEJ ODSŁONIE

Na czym polegał test? - Uczestnik dostawał do spróbowania dwa napoje typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach i sam wybierał bardziej odpowiadający mu smak. Dopiero po wskazaniu swojego smaku dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów podawane są zawsze w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.

W POSZUKIWANIU PRAWDZIWEGO SMAKU COLI

Na czele ekipy Wyzwania Smaku w tym roku stały dwie zwariowane osobowości: Zuza Kołodziejczyk i Poszukiwacz. Ich wakacyjnym zadaniem było znalezienie smaku wakacji. Przez dwa miesiące odwiedzali wybrane grupy i za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YT, Snapchat) przedstawiali wyniki testów.

DZIENNIKARZE WYBRALI PEPSI

W tym roku po raz pierwszy Wyzwanie Smaku podjęli także dziennikarze! Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem - w testach smaku wzięło udział niemal 500 dziennikarzy z różnych redakcji. Podczas "ślepych testów" smaku, uczestnicy wybierali ten napój typu cola, który bardziej im smakował. I wybrali smak PEPSI! Aż 56% dziennikarzy stwierdziło, że "pisze się" na Pepsi!