Ten numer jest świąteczny nie tylko dzięki stylizacji naszego ulubionego komentatora. Wprowadzamy się grzanym winem w świąteczny nastrój na kiermaszach świątecznych w całej Europie (spoiler: wygrywa Budapeszt), lecimy podziwiać lodowce i białe niedźwiedzie na Spitsbergenie. W magazynie zebraliśmy też pojęcia narciarskie, ale tylko te najmodniejsze (nie, narty carvingowe to naprawdę żadna nowość, a zamawianie bombardino ponoć jest już obciachem podczas apres-ski). Ponadto przypatrujemy się Japończykom, którzy porzucili swoje żony i żyją z silikonowymi (nie mylić z plastikowymi) lalami oraz przewidujemy zmierzch konsumpcjonizmu - w Stanach Zjednoczonych wielkie galerie handlowe stają się przeżytkiem, bo dla millenialsów "jedzenie jest nowymi ubraniami", a "podróże nowym samochodem". Na deser zebraliśmy ponad setkę różnych prezentów (jeśli już o konsumpcjonizmie mowa). Wśród nich na pewno znajdziesz wiele takich, które sprawią, że ktoś obdarowany pomyśli sobie "o, fajny miał pomysł", zamiast "liczy się pamięć".

Co jeszcze w grudniowym "LOGO"?

1. Spitzbergen - czyli narty z niedźwiedziem w tle
2. Techno 2018: trendy na nadchodzący rok
3. Biegi górskie - czyli jogging z pięknym widokiem i na trudnej nawierzchni
4. Nowe gry VR - nasz test
5. Wirtualne kantory - to nasza narodowa specjalność (bo frank drogi)
6. Motoryzacja: car-sharing nabiera wiatru w żagle!
7. Kariera: dlaczego nie dostajesz ofert pracy?
8. Styl: kurtki, czyli poczuj się jak w puchu
9. Centra handlowe: zmierzch wielkich malli w Stanach Zjednoczonych
10. Kuchnia: wołowina na trzy sposoby