Turbokolor to marka o zdecydowanie ugruntowanej już pozycji w polskim świecie pozawybiegowej mody.

- Turbokolor to spełnienie moich pragnień - mówi Swanski. - Od dzieciństwa rysowałem i marzyłem, by malowaniem i projektowaniem zarabiać kiedyś na życie - mówi.

Jego pasje to także jazda na deskorolce, kultura ulicy, komiks, życie w mieście i wywodzący się z nich street art - i tym wszystkim inspirowane są projekty Swanskiego.

Ubrania z kolekcji Turbokolor, moda męska

Udało mu się zarazić pomysłem jeszcze trzech kumpli i razem tworzą koszulki, spodnie, kurtki, bluzy, skarpetki, portfele i czapki. Wszystko w turbokolorze - śmiało łączą kolory i nadruki w charakterystycznym komiksowym, streetowym stylu. W aktualnej kolekcji znajdziecie np. świetne marmurkowe kolorowe dżinsy.

Odzież szyta jest w Polsce, z tkanin naturalnych, ale także zaawansowanych technologicznie, np. z mikrofibry. Niektóre projekty Turbokoloru powstają we współpracy z zagranicznymi artystami. Kolekcje sprzedają zarówno w sklepach deskorolkowych czy internetowych, jak i w butikach Green Establishment czy Warszawska Nike.

Turbokolor wychodzi też poza Polskę. Jest obecny w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, na Słowacji i Białorusi. Firma wystawiała się także na targach odzieżowych w Las Vegas.

 

 

Zobacz też na Logo24:

Polska moda: "Pan tu nie stał"

Koszulka z kolekcji Pan tu nie stał. Cena: 59 zł, moda męska, koszulki, kolekcje

Justin Bieber w polskich ciuchach. Fajnych!

Justin Bieber w koszulce z kolekcji Local Heroes, moda męska, koszulki

Modne dodatki: ręcznie robione skórzane akcesoria

Akcesoria z kolekcji Detonate, moda męska, dodatki, Modne dodatki: ręcznie robione skórzane akcesoria, kolekcje