Marka Celio powstała w 1985 roku a dziś liczy już 1000 sklepów usytuowanych w ponad 60 krajach na 5 kontynentach. W Europie Środkowej Celio również jest już znana (ma swoje sklepy w Czechach i na Słowacji), a od niedawna jej salony funkcjonują również u nas (od początku września Warszawie otworzyły się cztery sklepy: Arkadia, Sadyba Best Mall, Warszawa Wileńska, CH Wola Park. Latem 2014 roku otworzyć ma się kolejny punkt sprzedaży w warszawskiej Galerii Mokotów).

Czym się Celio wyróżnia? Naszą uwagę zwróciły przede wszystkim garnitury - świeże kroje, ciekawe materiały i staranne wykonanie - są jednocześnie tradycyjne i nowoczesne. W marynarkach można zauważyć delikatne, ozdobne kieszonki, często komponujące się harmonijnie z podszewką. Dzianina łączy się z flanelą i tweedem, co tworzy elegancki i ciepły efekt. W ofercie Celio nie brakuje też ciekawych sportowo-casualowych ubrań o bardzo miejskim charakterze. Dobrze prezentują się też dodatki - muszki wyróżniające się ciekawą fakturą, torby i plecaki, a także obuwie.

Płaszcz z kolekcji Celio. Cena: 499 zł, moda męska, płaszczefot. Celio