Asia Wysoczyńska w 2010 roku z wyróżnieniem obroniła dyplom w Międzynarodowej Szkole Kostiumografii i Projektowania Ubioru jej kolekcje prezentowane były w Polsce i zagranicą (m.in. w Berlinie i Paryżu). Od niedawno Asia zaangażowana jest w nowy projekt - Fooriat to elegancka moda męska.

- Nie da się ukryć, że moje nazwisko do łatwych nie należy. Myśląc o rynkach zagranicznych chciałam ułatwić odbiór marki. Poza tym, mimo że FOORIAT pozostaje marką autorską, to zawiera elementy powstałe w wyniku kooperacji z innymi twórcami - wyjaśnia Asia w jednym z wywiadów. Fooriat to moda nawiązująca do klasyki, elegancka, robiona z wysokogatunkowych tkanin. Nie brakuje tu też oryginalnych pomysłów, nawet eksperymentów. Warmour to zbitka słów warm i armour, określająca w kolekcji Fooriat szaliko-kamizelkę. - To nowy termin, tak jak nowy jest sam produkt. Impulsem do jego powstania był nasz klimat, choć myślę, że Warmour doskonale sprawdzi się pod wieloma szerokościami geograficznymi. Pozwala docieplić newralgiczne części ciała bez krępowania ruchów. Tasiemki mocujące, które mogą być różnorodnie aranżowane, zmieniają styl: umożliwiają uzyskanie efektu elegancji lub sportowego luzu - tłumaczy projektantka.

Ubrania z kolekcji Fooriat, moda męska, marynarki, spodnie, koszulkifot. Fooriat