Alexander Wang własną markę wylansował w wieku zaledwie 23 lat, a w 2012 roku został dyrektorem artystycznym Balenciagi. Gdy więc H&M ogłosił, że to on zaprojektuje kolejną limitowaną kolekcję marki, rozpoczęło się pełne ciekawości oczekiwanie. Premiera kolekcji 6 listopada, ale warto przyjrzeć się jej już teraz - na pewno ze sklepów zniknie bardzo szybko, przygotujcie się więc na walkę. Upatrzcie sobie trofea zawczasu.


Aleksander Wang dla H&Mfot. H&M

Sportowe porównania są tu jak najbardziej na miejscu, kolekcja jest bowiem silnie inspirowana różnymi dziedzinami sportu. Mamy w niej więc np. bokserskie rękawice, bluzy jak surferskie pianki, torby jak na siłownię, bidony etc. Jest miejsko i ulicznie. Dużo czerni, grube, mięsiste faktury i wszechobecne logo WANG. Alexander Wang dla H&M zaprojektował kolekcję po sportowemu odważną i po miejsku elegancką. Na siłownię, na ulicę, na imprezę.