W specjalnie zaaranżowanej strefie restauracji Flaming& Co. przy ulicy Chopina 5 w Warszawie wyeksponowano najnowsze kolekcje marek Wólczanka oraz Vistula pełne energetycznych barw i wyrazistych wzorów.

Wśród nowości zaproponowanych przez markę Vistula znalazły się lekkie puchowe kurtki z farbowanym pierzem i puchem, kurtki -parki na wczesną wiosnę, żakardowe garnitury w wakacyjnej kolorystyce oraz szorty kąpielowe na lato. Nowością wśród akcesoriów są skórzane plecaki, które świetnie sprawdzą się w miejskich stylizacjach oraz podczas wiosennych i letnich wypraw. Bliżej o inspiracjach kolekcji Vistula na sezon wiosna/lato 2016 opowiedział na spotkaniu projektant marki Vistula - Wojtek Bednarz.

W damskiej i męskiej kolekcji Wólczanka, stworzonej przez projektanta marki Dariusza Jarzynkę uwagę zwróciły fantazyjne wzory i kolory koszul. Męską klasykę urozmaicają egzotyczne papugi, kwiaty i geometryczne motywy. W kolekcji damskiej znalazły się różowe lamparcie cętki,  roślinne desenie i klasyka urozmaicona subtelnymi nadrukami ust, słoneczek i motyli. Jedno jest pewne. Kolekcje Wólczanki są pełne humoru i świetnie skrojonych fasonów.

Wśród zaproszonych gości pojawili się dziennikarze, styliści oraz blogerzy między innymi Joanna Bojańczyk, Michał Zaczyński, Zosia Ślotała, Bogna Sworowska, Michał Kędziora - Mr Vintage i Roman Zaczkiewicz znany bliżej jako Szarmant.

Pierwsze modele z wiosenno-letnich kolekcji pojawią się w sprzedaży już w styczniu 2016 roku.

***

Vistula oraz Wólczanka to marki należące do grupy kapitałowej Vistula Group S. A.. Posiadają sieć salonów zlokalizowanych w najlepszych punktach handlowych w Polsce oraz sklepy internetowe www.vistula.pl. oraz www.wolczanka.pl.

Vistula w swojej ofercie posiada wysokiej jakości odzież oraz akcesoria skierowane do mężczyzn. Flagowym produktem marki są eleganckie garnitury uszyte z tkanin pochodzących od renomowanych europejskch dostawców między innymi Marzotto, Guabello, Tallia di Delfino czy Lanificio Zignone. Kolekcje Vistuli to nie tylko wysokiej klasy garnitury, ale także szeroka gama marynarek zarówno tych klasycznych, jak i z nutą awangardy, świetnie skrojone spodnie, nowoczesne w kroju dzianiny, luksusowe płaszcze i szeroka oferta wysokiej jakości dodatków. Najbardziej wymagający mężczyźni, którzy cenią indywidualizm, mogą skorzystać ze specjalnej oferty szycia na miarę, czyli programu Made to Measure.

Wólczanka to marka, której kluczowym produktem są koszule dla kobiet i mężczyzn uszyte z najlepszej jakości tkanin sprowadzanych od renomowanych producentów. Kolekcję uzupełniają swetry bawełniane, wełniane i kaszmirowe, eleganckie jedwabne krawaty i muchy, spinki do mankietów, poszetki oraz bielizna. Wólczanka w swoich kolekcjach posiada zarówno klasyczne wzory, jak i modele zaprojektowane w oparciu o najważniejsze światowe trendy w modzie. Kraty, paski, roślinne i geometryczne motywy- kolekcje pełne są wyjątkowych deseni, które doskonale sprawdzają sie zarówno w biznesowych spotkaniach, jak i podczas niezobowiązujących wyjść z przyjaciółmi lub weekendowych wyjazdów.