"Come see our latest creation" - zaprasza dziennikarzy firma enigmatycznie. Chętnych do wzięcia udziału w konferencji w San Francisco (siedziba Apple'a znajduje się opodal, także w Kalifornii), oczywiście, nie brakuje. Każdy produkt podopiecznych Steve'a Jobsa wzbudza ogólnoświatową podnietę mediów branżowych i nie tylko. My również jesteśmy bardzo ciekawi - miejsce w magazynie czeka. Plotki są już takie męczące...

 

(fig)

 

 

Czytaj też na Logo24:

 

Testowałem nowego iPhone'a 3GS przez tydzień. Apple chyba po raz pierwszy wykazało się przesadną skromnością w reklamowaniu własnego produktu!

Kilka dni przed premierą iPoda nano piątej generacji sprzedałem na Allegro nano pierwszej generacji.

Dzielą je tylko cztery lata. Tyle że w technologii lata zwykłe liczą się jak świetlne.

EISA. To cztery magiczne literki gwarantujące jakość produktu. Europejskie Stowarzyszenie Technik Audiowizualnych niedawno przyznało swoje wyróżnienia na sezon 2009/2010.

Grono pięćdziesięciu ekspertów z dziewiętnastu europejskich państw wytypowało kilkadziesiąt produktów.  "Logo" przygląda się piętnastu urządzeniom

Przenośne konsole siódmej generacji i najnowsze komórki zapewniają rozrywkę podczas długich podróży.Takich ekranów, takich gier (a często i takich cen) nie powstydziłyby się "prawdziwe" komputery.