www.reevu.com

 

Cena: 250 funtów

 

Zobacz też na Logo24:

 

 

Popularność skuterów w Polsce systematycznie rośnie. Coraz więcej osób przekonuje się do tych ekonomicznych i zwrotnych jednośladów. Ich niezaprzeczalne zalety to wygodna pozycja za kierownicą, automatyczna, bezstopniowa przekładnia, dobra ochrona przed wiatrem i deszczem.

Żużel wcale nie jest rozgrywany na żużlu, silnik GM to żaden General Motors, tylko Giuseppe Marzotto,a Tomasz Gollob, najlepszy polski żużlowiec, nie urodził się z motocyklem w kołysce.

Wsiadł na motorower dopiero w wieku czterech lat....

Branża motocyklowa dopiero teraz zaczyna odczuwać skutki kryzysu.  Premier w tym sezonie jest po prostu mniej.  Producenci przyzwyczaili nas do premier flagowych modeli co dwa lata. Teraz tempo zwolniło, ale to wcale nie oznacza, że w naszych salonach zabraknie supernowości.

Mniej znany od Harleya-Davidsona, choć starszy. Na?wskroś brytyjski, choć założony przez Niemców. Niszczony kryzysami i pożarami, ale wciąż istniejący. Triumph to w motocyklowym światku jedno z najbardziej szacownych imion.

 

Tekst: Tomasz Kostrzewa    

Zdjęcia: Shutterstock, materiały prasowe (montaż)