Schudła 70 kg w dwa lata. Kluczowy okazał się jeden aspekt...

PN
37-letnia Amanda "Mandie" Wood to szczęśliwa kobieta w kwiecie wieku. Ale nie zawsze tak było... Jeszcze kilka lat temu Amanda ważyła 170 kg i podupadała na zdrowiu. Trzy rady, jakich udzielił jej dietetyk, odmieniły jej życie!
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Trzy kroki

"Mandie" rozpoczęła odchudzanie pod koniec 2015 roku. Postanowiła zmienić swoje życie po tym jak przez dłuższy okres odczuwała nadmierne zmęczenie. - Nie było jednego konkretnego momentu, kiedy stwierdziłam, że za dużo ważę. Po prostu długo chodziłam zmęczona i zaczęło mi to przeszkadzać - powiedziała w rozmowie z portalem "PopSugar".

Wybrała się więc do dietetyka, by z jego pomocą osiągnąć wagę, dzięki której będzie mogła normalnie funkcjonować. Specjalista doradził jej trzy kroki, które - jak widzimy na instagramowym profilu Amandy Wood - okazały się nad wyraz skuteczne.

1
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Krok 1: zbalansowana dieta

Najpierw dietetyk przyjrzał się diecie. Porcje zostały zmniejszone, a bilans kaloryczny wyważony. Nie obyło się również bez ogólnych wskazówek dotyczących zdrowego żywienia. Ogólne założenie było następujące: 35 proc. kalorii pochodzi z węglowodanów, 25 proc. kalorii z tłuszczu, a 40 proc. - z białka.

Portal "PopSugar" przytacza również przykładowe dzienne menu kobiety:

Śniadanie: jajka lub płatki owsiane

Poranna przekąska: shake proteinowy

Lunch: sałatka Cezar z niskotłuszczowym dressingiem z jogurtu greckiego, spaghetti z klopsikami z indyka

Popołudniowa przekąska: krakersy z serem, jogurt z owocami, jabłko

Kolacja: produkty z wysoką zawartością białka (głównie kurczak i owoce morza), warzywa

2
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Krok 2: ćwiczenia

Po kilku próbach na siłowni, Amanda zniechęciła się do fizycznych aktywności. Ratunkiem okazał się trener personalny, który sprawił, że kobieta zaczęła poważnie podchodzić do ćwiczeń, a wysiłek w fitness klubie stał się jednym z ulubionych punktów tygodnia. "Mandie" wyznała "PopSugar", że specjalista pokazał jej różne ćwiczenia, dzięki którym pozbyła się obawy, że cały wysiłek fizyczny idzie na marne.

Jednocześnie w dni, na które przypadł trening na siłowni, Wood przyjmowała dodatkowe kalorie.

3
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Krok 3: psychika

Jak twierdzi kobieta, krok najważniejszy. "Mandie" musiała na nowo poukładać sobie życie i pokochać siebie. Nie zrezygnowała przy tym z towarzyskich spotkań przy drinku, zrozumiała jednak, że odstępstwa od diety powinny być okazjonalne. 

Jednocześnie Amanda nauczyła się stawiać sobie cele możliwe do realizacji. - Nie sztuką jest przysiąc sobie, że schudnie się 90 kg. Do celu dochodzi się małymi kroczkami - wyznała Wood.

Bogatsza o własne doświadczenia, kobieta przekonuje teraz na swoim Instagramie, że najważniejsze jest zaakceptowanie siebie i nie poddawanie się! W mediach społecznościowych publikuje zdjęcia ze swojego "nowego życia", motywując tym samym osoby, które - tak jak ona - pragną się zmienić.

Postępy Amandy możesz śledzić TUTAJ.

4
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Amanda odmieniła swoje życie

Amanda w dwa lata schudła 70 kg!

5
Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/ Źródło: https://www.instagram.com/mandies_transformation/

Amanda odmieniła swoje życie

Amanda w dwa lata schudła 70 kg!

6
Więcej na ten temat: dieta, motywacja, wygląd, ćwiczenia