Karl to najnowsza i najtańsza linia Legerfelda. Koszulki, w wersjach damskiej i męskiej, mają cztery rodzaje nadruków, kojarzących się z projektantem. Pierwszy przedstawia jego twarz ułożoną ze słów kojarzących się z nim, np. "sunglasses" czy "white". Drugi - to imię "Karl" wypisane trzema fontami. Na trzecim widnieje czarna rękawiczka, a na czwartym kołnierz od marynarki z krawatem i krzyżykiem. Koszulki dostępne są w czterech kolorach: szarym, białym, czerwonym i żółtym. Oznacza to, że "I love dust" miał jednak coś do powiedzenia przy tworzeniu kolekcji i wpłynął na Legerfelda, by wyszedł poza swoją ulubioną barwę, czyli biel.

Wspólną kolekcję Lagerfelda i brytyjskiego kolektywu będzie można kupić w paryskim butiku Collette i za pośrednictwem strony marki Karl. Jedna koszulka ma kosztować 95 dol. Wraz z nim można będzie kupić autorską kolekcję projektanta - jej ceny zaczynają się od 20 euro (płócienna torba z wizerunkiem Karla, mały Karl jest też nadrukowany na guzikach) do 980 euro za skórzaną kurtkę.