Jeśli nie znacie wymienionego wyżej serwisu, to wyjaśniamy – jego redaktorzy zajmują się szczegółowym opisywaniem stylizacji gwiazd i celebrytów większego i mniejszego kalibru. Tym razem jednak postanowili zrobić coś bardziej interesującego, niż wyśledzić, skąd Cardi B albo Rihanna wzięły swoje najnowsze kreacje.

Efektem ich pracy są dwie mapy, przedstawiające preferencje dotyczące marek odzieżowych. Pierwsza z nich przedstawia najchętniej wyszukiwane „zwykłe” marki, druga natomiast te luksusowe. Czego możemy się z nich dowiedzieć? Chociażby tego, że mieszkańcy Ameryki Północnej najczęściej szukają Forever 21, w Afryce przeważa Nike, a ulubioną marką niemal całej Ameryki Południowej jest Adidas. Europa jest z kolei podzielona na dwie frakcje – fanów sklepu ASOS.com i H&M, który jest zresztą numerem jeden w Polsce. Co ciekawe, w Szwecji (z którego H&M się wywodzi) większość preferuje ASOS.com.

Ulubione marki odzieżowe na świecieUlubione marki odzieżowe na świecie HowToDressLike.net

Jeśli zaś chodzi o marki luksusowe, to w skali świata największą estymą cieszy się Gucci – numer jeden z sporej części Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Na drugim miejscu uplasował się Tommy Hilfiger, który największą popularnością cieszy się w Europie – również w Polsce.

Ulubione marki luksusowe na świecieUlubione marki luksusowe na świecie HowToDressLike.net