Mark Zuckerberg zaprezentował nową wersję Facebooka już jakiś rok temu, ale do tej pory można było traktować ją jak ciekawostkę, która nie wpływa na nasze doświadczenia korzystania z serwisu społecznościowego. Co prawda od maja tego roku “nowy” Facebook jest już domyślnym, ale deweloperzy pozostawili nam jeszcze furtkę, dzięki której można było bez problemu wrócić do klasycznego widoku. Niemniej duża część z nas korzysta z nowego od tego czasu i zdążyła już nawet zapomnieć, że coś się zmieniło, przypominając sobie raz na jakiś czas, kiedy nie może znaleźć czegoś, co zawsze było na wierzchu :)  I w sumie dobrze, bo jak się właśnie dowiadujemy Facebook nie bardzo przejmuje się głosami niezadowolenia ze strony społeczności i już niebawem zmusi wszystkich do przesiadki.

Facebook uznał najwyraźniej, że dał już wszystkim wystarczająco dużo czasu na zapoznanie się i polubienie nowej wersji, bo we wrześniu klasyczny widok bezpowrotnie odejdzie na emeryturę:

- Klasyczne doświadczenie Facebooka nie będzie już dostępne od początku września. Zanim nowy Facebook.com stanie się domyślnym doświadczeniem, chcielibyśmy dowiedzieć się, jak możemy go poprawić - czytamy w komunikacie zachęcającym do dzielenia się doświadczeniem z deweloperami.

Jeśli więc wciąż nie przekonaliśmy się do nowego Facebooka, to nie zostało już wiele czasu, by na spokojnie wszystko przejrzeć i odkryć nowe funkcjonalności, które miały być przecież odpowiedzią na nasze potrzeby i oczekiwania. A jakie jest Wasze zdanie? Lubicie nowy widok czy może wciąż jesteście przy starym… przepraszam, klasycznym?