Jak szacuje Bankr, Netflix wyda około 19,03 miliarda dolarów na treści wideo w 2021 roku. Kwota ta będzie wzrostem o około 10% z 17,3 miliarda dolarów wydanych w 2020 roku. Na starcie  w 2013 roku, zainwestował w produkcję 2,4 miliarda. Od tego czasu, co roku budżet sukcesywnie rośnie. 

Badanie obejmowało również liczbę płatnych subskrybentów Netflix na całym świecie od III kw. 2011 r. do III kw. 2020 r. W tym okresie liczba abonentów wzrosła aż o 807,67%. W III kwartale 2011 r. liczba ta wynosiła 21,5 mln, podczas gdy w 2020 r. - 195,15 mln.

Wzrost budżetu Netflix na produkcję treści wideoWzrost budżetu Netflix na produkcję treści wideo Bankr.nl

Wzrost budżetu spowodowany jest faktem, że firma skupia się coraz mocniej nad produkcją własnych, oryginalnych treści różnego typu - filmy, seriale fabularne i dokumentalne. 

Netflix jeszcze nie ogłosił, w jaki sposób wydał budżet na treści wideo przeznaczony na 2020 r. Warto zauważyć, że firma wstrzymała produkcję na początku tego roku z powodu pandemii. Wtedy skupiono się na zakupie treści od innych producentów. W przypadku, gdyby firma nie wydała całego budżetu, może on zostać przeniesiony na 2021 rok.