Gracze narzekają od lat, że pobieranie spowalnia, podczas gdy gry są „zawieszone w tle”. Jedynym sposobem, żeby uzyskać pełną prędkość pobierania, ręczne zamknięcie zawieszonych tytułów.

Następnie Xbox Series X wprowadził Quick Resume, który ułatwił i przyspieszył powrót do gier, ale pobieranie nadal było spowalniane. Kierownictwo Xbox wyjaśniło, że system zarządzał zasobami w taki sposób, aby zapewnić odpowiednią przepustowość łącza dla gier wieloosobowych. Jednak okazało się, że w większości przypadków podejście to było zbyt agresywne.

Ponieważ wiele gier ma teraz rozmiar przekraczający 100 GB i aktualizacje, które same w sobie mogą być prawie tak duże, jest to prawdziwy problem, ale zespół Xbox jest bliski rozwiązania tego problemu.

Jak opisano w tweecie powyżej, przycisk „wstrzymaj moją grę” sprawia, że gra jest gotowa do wznowienia / szybkiego wznowienia, a jednocześnie odblokowuje wystarczającą moc konsoli Xbox, aby umożliwić pobieraniem z pełną prędkością.

W tej chwili funkcja jest nadal testowana przez Insiderów, ale prawdopodobnie w końcu zostanie szeroko rozpowszechniona.