Za sprawą pierwszego zelektryfikowanego SUVa w historii marki, Maserati stawia ważny krok naprzód w ramach swojej strategii elektryfikacji, która miała początek w zeszłym roku, na przykładzie modelu: Ghibli Hybrid. 

“Szybsze. Bardziej ekologiczne. Niepowtarzalne”, Levante Hybrid jest szybsze od modelu wysokoprężnego, bardziej zrównoważone od diesla i wersji benzynowej, a także niepowtarzalne, dzięki swoim cechom charakterystycznym.

Levante HybridLevante Hybrid Maserati

Levante HybridLevante Hybrid Maserati


Ten SUV Maserati, który już wywarł znaczący wpływ na dzieje marki za sprawą bijących rekordy liczb sprzedaży, idzie naprzód ku przyszłości, w której każdy model z trójzębem na masce będzie zelektryfikowany.

Levante Hybrid łączy czterocylindrowy, dwulitrowy silnik z 48-woltowym układem hybrydowym w celu odzyskiwania energii w trakcie zwalniania oraz hamowania. Samochód hybrydowy waży mniej niż jego sześciocylindrowy odpowiednik (wysokoprężny i benzynowy), a co najważniejsze, jego masa jest lepiej rozłożona, ponieważ akumulator położony jest z tyłu, nie ograniczając przestrzeni bagażowej oraz optymalnie równoważąc ciężar pojazdu.

Wszystko po to, aby nowe Levante Hybrid było jeszcze bardziej zwrotne i dawało większą przyjemność z jazdy.

Moc maksymalna wynosząca 330 KM i moment obrotowy 450 Nm osiągany przy zaledwie 2250 obr./min sprawiają, że osiągi Levante Hybrid, które dostępne jest jedynie w wersji z napędem na wszystkie koła, robią wrażenie: maksymalna prędkość 240 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6 sekund.