Ku szybkim zakupom w sieci

Czy świat e-commerce 10 lat temu wyglądał tak samo jak dziś? Oczywiście, że nie! W 2011 r., kiedy startował Answear.com, w sieci nie istniało jeszcze tyle modowych sklepów multibrandowych, co obecnie. Zresztą, po ubrania męskie lub damskie czy inne akcesoria Polacy woleli udawać się do stacjonarnych butików. Answear odegrał rolę w przełamaniu nieufności do zakupów na odległość i przekonał klientów, że swoje wymarzone ubrania w idealnym rozmiarze można znaleźć w Internecie, bez ponoszenia ryzyka. Od początku sklep oferował darmowa dostawę i zwrot, błyskawiczną wysyłkę nawet w 24 godziny oraz profesjonalną obsługę klienta czy pomoc w dobraniu stylizacji. Na stronie Answear.com pojawiały się gotowe zestawy ubrań i dodatków, które można było nabyć bez narażania się na faux pas. Od 2015 r. wątpliwości w kwestiach stylu, doboru ubrań czy wykorzystania trendów modowych pomaga rozwiać darmowa usługa Personal Shoppera. Jeśli dodamy do tego program lojalnościowy Answear Club, dzięki któremu kolejne zamówienie można zrealizować nawet o połowę taniej, nie dziwi nas rosnąca z roku na rok popularność tego sklepu internetowego.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera 

Setki marek na wyciągnięcie ręki

Masz Answear, masz marki modowe w jednym miejscu – a właściwe ponad 350 najlepszych światowych brandów. Sklep od początku stawiał na jakość i różnorodność. W 2011 r. otworzył przed Polakami drzwi do marek do tej pory niedostępnych w naszym kraju. Dziś z oferty ponad 95 000 produktów mogą wybierać także Czesi, Słowacy, Ukraińcy, Węgrzy, Rumunii i Bułgarzy, gdyż w ciągu 10 lat sklep ruszył na podbój Europy Środkowo-Wschodniej. W Answear nie ma miejsca na przypadek – sklep słucha swoich klientów, dlatego wraz z dynamicznym poszerzaniem oferty, pojawiają się nowe brandy, a niektóre znikają (np. jeśli nie spełnią oczekiwań fanów zakupów). Sklep dysponuje własnym zapleczem kupców, którzy w poszukiwaniu atrakcyjnych produktów podróżują po całym świecie – oczywiście, wszystkie towary pochodzą wprost od oryginalnych producentów lub autoryzowanych dostawców. Co więcej, aby pokazać zalety produktów, Answear tworzy własne zdjęcia i video produktowe – to wszystko dzieje się we własnym studio firmy!

 

Nie tylko zakupy – za co jeszcze uwielbiamy Answear?

Answear od lat udowadnia, że odzież damska czy męska to nie wszystko. Marka angażuje się i inicjuje liczne działania: od akcji charytatywnych (jak pomoc dzieciakom z domów dziecka) po rozmaite konkursy – repertuar jest naprawdę imponujący. „W ciągu 10 lat Answear bardzo się zmienił, a przede wszystkim rozrósł. Wspaniale było uczestniczyć w większości tych wydarzeń. Chciałbym zaznaczyć, że cele stricte biznesowe nie były jedynymi, które chcieliśmy realizować. Od początku zależało nam, żeby stworzyć i rozwijać przyjazną i rzetelną organizację, która nie tylko sprzedaje ubrania i buty, ale także promuje konkretne wartości, wspiera i pomaga. Wydaje się, że na szczęście, także te plany udało się wprowadzić w życie.” – mówi Wojciech Tomaszewski, dyrektor marketingu i e-commerce w Answear. Już od 2012 r. Answear.com wspiera stylistów, fotografów i wszystkie artystyczne dusze, które chcą zaistnieć w branży mody – umożliwiają to wielokrotnie wznawiane konkursy Bitwa Stylistów i Projekt Packshot. Twoje zainteresowanie modą kończy się wyłącznie na kupowaniu ubrań? Nic nie szkodzi – marka tworzy też konkursy dla laików, jak choćby ubiegłoroczny konkurs fotograficzny #Catch The Moment, który zgromadził ponad 15000 prac z 7 europejskich krajów. Zawsze możesz też posprzątać swoją szafę wspólnie z Answear i poprzez akcje Wear & Share dać nienoszonym już ubraniom drugie życie. Możesz także śledzić zapierające dech w piersiach wielkie projekty, które tworzy marka własna. W 2020 r. answear.LAB nawiązał współpracę z Canal+, by dodać do serialowego świata „Króla” pierwiastek mody. Łącząca różne dziedziny kultury kolekcja answear.LAB KRÓL spotkała się z ogromnym uznaniem trendsetterek i redaktorów mody. Teraz, z okazji 10. urodzin marka prezentuje kolejną dużą współpracę, tym razem z Pauliną Krupińską. Co wyszło z tego połączenia? Sygnowane przez znaną prezenterkę i modelkę zmysłowe, a jednocześnie pełne komfortu ubrania zawarte w kolekcji „Dare to Dream” znajdziesz wyłącznie na stronie sklepu.