Pod maską znajduje się pojedynczy silnik elektryczny o mocy 500 koni mechanicznych. Moc trafia na tylne koła poprzez jednobiegową skrzynię biegów i mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Zasilanie silnika zapewnia akumulator 53 kWh, a Everrati szacuje, że zasięg wynosi około 150 mil. Wbudowany system ładowania obsługuje również szybkie ładowanie prądem stałym, które według Everrati może zapewnić pełne ładowanie w mniej niż godzinę. Dodatkowo Everrati dodaje elektronicznie sterowane amortyzatory adaptacyjne i zaciski hamulcowe Brembo.

Ulepszenia wydajności nie są jedyną atrakcją Everrati Signature 911. Firma wykonuje pełną renowację samochodu klienta. Signature ma również szersze przednie i tylne błotniki z włókna węglowego, wzmocnione stalą drzwi z włókna węglowego oraz dach z włókna węglowego.

Porsche 911Porsche 911 Everrati

Porsche 911Porsche 911 Everrati

Porsche 911Porsche 911 Everrati

Porsche 911Porsche 911 Everrati

Wnętrze zostało dodatkowo odnowione dzięki niestandardowym tapicerowanym fotelom z elektryczną regulacją (wersje z włókna węglowego są opcjonalne), wskaźnikami wskazującymi takie elementy, jak temperatura silnika i ładowanie, a także oficjalną jednostkę główną Porsche Classic Communications Management - z nawigacją i Apple CarPlay.

Everrati zapewnia, że jego modyfikacje są stosunkowo łatwe do odwrócenia. To na wypadek, gdyby właściciel chciał powrócić do silnika benzynowego. Mało tego! Na życzenie, firma wykonuje przezroczystą gablotę na stary silnik, wyjęty z pojazdu.

Aby zamówić własne Porsche 911 z podpisem Everrati, trzeba mieć około 250000 funtów. Oczywiście samochód także jest konieczny. Everrati przyjmuje teraz zamówienia i zapowiada, że dostawy rozpoczną się jeszcze w tym roku.