Jonathan Hofeller — wiceprezes SpaceX ds. Starlink i sprzedaży komercyjnej — powiedział, że firma planuje rozmaite działania, żeby zwiększyć zasięg komercyjny dostarczanego przez siebie internetu. Podobno odbyły się już pierwsze pokazy możliwości internetu z satelit i są oznaki zainteresowania ze strony linii lotniczych.

SpaceX rozpoczęło wdrażanie swoich satelitów Starlink w 2018 roku. Ich celem jest zapewnienie dostępu do internetu szerokopasmowego na obszarach, gdzie mieszkańcy nie mogą liczyć na sieci światłowodowe lub inną infrastrukturę naziemną.

Większość klientów Starlink płaci jednorazową opłatę w wysokości 499 USD za pakiet zawierający samonastawną antenę Starlink i router Wi-Fi, a następnie 99 USD miesięcznie za miesięczne usługi internetowe.

W przeciągu kilku lat firma wystrzeliła prawie 1800 satelitów Starlink. Finalnie ma ich być 4400 i taka liczba może podobno zapewnić globalny dostęp do internetu.