Wygląda jednak na to, że pełną parą przygotowuje się do powrotu, a co więcej planuje zaznaczyć swoją obecność przytupem, bo właśnie dowiedzieliśmy się, że za sprawą partnerstwa z Hollywood Park w Kalifornii powstanie YouTube Theater.

To ogromna 3-piętrowa arena do koncertów i innych wydarzeń na żywo, jak choćby emocjonujące rozgrywki e-sportowe, która pomieści 6000 miejsc siedzących. Oczywiście, wszystko po to, by dostarczyć unikatową zawartość dla platformy YouTube, bo wydarzenia będą oczywiście streamowane na żywo i dostępne dla użytkowników na żądanie.

Projekt Hollywood Park ogłosił już nawet listę pierwszych gwiazd, które będzie można tam zobaczyć, a są to Pitbull, Black Pumas, Devo, Trippie Redd i Marina and the Diamonds - to plany na ten rok i przyszły, które z pewnością będą aktualizowane w zależności od sytuacji pandemicznej.

Bo choć w wielu miejscach świata wydawało się, że pandemia jest w odwrocie, głównie poprzez masowe szczepienia, to niestety docierają do nas kiepskie wieści choćby z Wielkiej Brytanii, Portugalii, Rosji, a nawet Izraela, sugerujące dużo przypadków na skutek mutacji Delta.

Tak czy inaczej, wciąż pozostało jeszcze wiele pracy, by zmienić ten historyczny tor wyścigowy dla koni w nowy obszar multiużytkowy, który pomieścić ma 3000 apartamentów, 300-pokojowy hotel, stadiony sportowe, 8 tysięcy metrów kwadratowych powierzchni handlowej i inne - wykonawca zapewnia, że wszystko będzie gotowe jeszcze latem, a YouTube już szykuje wiele atrakcji związanych z otwarciem.

Przypominamy też, że YouTube nie jest pierwszym serwisem wideo, który organizuje sobie obiekt do wydarzeń na żywo, chociaż konkurencja raczej nie celowała w taką skalę i dla przykładu Netflix jest operatorem słynnego nowojorskiego Paris Theater (w 1948 roku wstążkę na otwarcie przecinała tu sama Marlene Dietrich), gdzie nagrywa choćby swoje słynne stand-upy.