W pełnometrażowym spocie ukazującym powrót wyjątkowych chwil z bliskimi w okresie świątecznym, Zalando po raz kolejny skupia się przede wszystkim na ludzkich emocjach. Kampania wyreżyserowana przez Savanę Leaf – Olimpijkę z 2012 roku, teraz nominowaną do nagrody Grammy reżyserkę i fotografkę – realizowana jest w wielu formatach, od spotu telewizyjnego przez materiały w mediach społecznościowych. Została ona stworzona we współpracy z agencją kreatywną Anomaly. Poza głównymi materiałami video i ruchomymi treściami DOOH, chwile pełne emocji uchwycił znany brooklyński fotograf Georgie Wood.

 

„Ostatnie dwa lata przyniosły wiele wyzwań dla nas wszystkich. Zalando zależy na tym, by zapewnić dobre samopoczucie w te Święta, gdy ludzie w całej Europie starają się nadrobić stracony czas" - mówi Ralph Rijks, VP of Global Marketing w Zalando. „Wyrażanie siebie jest częścią DNA Zalando, a dzięki kampanii #JoyIsOurs chcemy stworzyć platformę, za pomocą której nasza społeczność będzie mogła dzielić się chwilami radości oraz pozytywnymi wspomnieniami."

Zalando Holiday Campaign 2021 #JoyIsOursZalando Holiday Campaign 2021 #JoyIsOurs Zalando

W grudniu, w ramach rozszerzenia kampanii, przyjaciele Zalando z całej Europy będą udostępniać na mediach społecznościowych własne zdjęcia pokazujące, co oznacza dla nich radość, tworząc tym samym jeszcze silniejszą falę pozytywnych emocji. Inspirująca obsada będzie składać się z aktorów i aktorek, marek, modeli i modelek oraz partnerów, z którymi Zalando współpracowało w 2021 roku.