Ranger XP Kinetic jest wyposażony w nowy elektryczny układ napędowy, który powstał w wyniku współpracy Polaris i Zero Motorcycles. Ten oferuje 110 koni mechanicznych i moment obrotowy 140 lb-ft. Jest w stanie holować do 2500 funtów (1133 kg) i może przewieźć 1250 funtów (przeszło 560 kg), co jest wiodącym wynikiem w tym segmencie. Oprócz wysokich i niskich biegów oferuje trzy dodatkowe tryby jazdy – Eco+, Standard i Sport, które przeznaczone są do odpowiednich zastosowań.

Czytaj także: Czego chcemy? Elektromobilności! Kiedy? Jak tylko będą punkty ładowania i solidna sieć energetyczna

 

Polaris przedstawia kilka scenariuszy, które mogą pomóc przekonać niezdecydowanych do zakupu elektrycznego UTV. Na przykład układ napędowy zawiera mniej ruchomych części, co przekłada się na niższe koszty konserwacji. Co więcej, elektryczny układ napędowy jest znacznie cichszy niż w modelu na gaz, co ułatwia rozmowę podczas pracy. Dodatkowo umożliwia użytkownikowi wcześniejszy dojazd do pracy bez obawy, że obudzi sąsiadów, a nawet zapewnić cichszą pracę w okolicach łowisk.

Czytaj także: Elon Musk: jeśli produkcja Raptorów będzie słaba to SpaceX może zbankrutować. Pracujcie w weekendy

Ranger XP Kinetic jest oferowany jako model trzymiejscowy w wersjach premium i ultimate. Pakiet premium obejmuje akumulator litowo-jonowy 14,9 kWh o szacowanym zasięgu do 45 mil (72 km), a ultimate oferuje akumulator 29,8 kWh, który może działać do 80 mil (128 km). Kupujący otrzymują również 7-calowy ekran infotainment z wykończeniem premium oraz głośnikami montowanymi na desce rozdzielczej.

Czytaj także: Chwila, a więc teraz nie mogę publikować zdjęć innych osób na Twitterze?

Ceny zaczynają się od 24 999 USD za premium Ranger XP Kinetic i wzrastają do 29 999 USD za wariant ultimate. Zainteresowani mogą już rezerwować odpowiednie wersje, a pierwsze dostawy spodziewane są latem 2022 roku.