Znajdzie się tu także opcja dla leniwych, którzy owszem lubią zjeść, ale nie koniecznie są mistrzami kuchennych rewolucji. To właśnie z myślą o takich ludziach pojawi się opcja zamawiania jedzenia "występującego" w filmach.

Czytaj także: Uber Eats dostarcza jedzenie także w... kosmosie

Według wstępnego raportu Bloomberga TikTok będzie współpracować z Virtual Dining Concepts i Grubhub, aby w przyszłym roku uruchomić w USA usługę dostawy pod marką TikTok Kitchen. Nie oznacza to, że TikTok będzie dostarczał jedzenie z restauracji, ale stawia na przygotowywanie potraw pokazywanych w filmach z opcją dostarczenia ich zamawiającym wprost do domów.

Czytaj także: Oto elektroniczny nos, który zawsze wie, czy jedzenie jest jeszcze świeże

TikTok, planuje uruchomić około 300 lokalizacji w marcu, a celem jest ponad 1000 restauracji do końca 2022 roku. Twórcy będą wynagradzani przez sieć, aby zachęcić ich do inspirowania kolejnych ludzi chętnych do dzielenia się swoimi pomysłami w sieci. Wszystko ma się odbywać zgodnie z misją TikTok, która brzmi "Inspirować kreatywność i przynosić radość użytkownikom".

Czytaj także: Co jeść żeby nie siwieć? Pytamy trychologa

Sieć społecznościowa podkreśla, że nie jest to próba wejścia w gastronomię, przekształcenie się w restaurację lub biznes restauracyjny, ale ogromna kampania pobudzająca kreatywność i premiująca ludzi z dobrymi pomysłami.

Na razie akcja rusza w USA, ale nikt nie stwierdził, że nie pójdzie w świat.